וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור של חורף, לא יותר

החורף הגיע ואתם רוצים להתחמם בזוגיות - כדאי להתפשר על מישהו רק כדי לא לעבור את החורף לבד, או עדיף לחכות ולהישאר בודדים? טל ואנה מתווכחים, ואתם - מחליטים

(צילומי אילוסטרציה: ShutterStock)

הצד שלה: כיף שיש מישהו להתכרבל איתו בחורף

חיכינו וחיכינו, והנה הוא הגיע, באיחור אופנתי אבל בכל הכוח – החורף. זו יכולה להיות התקופה הכי רומנטית בשנה אם רק תרצו: טיולים בגשם, הצורך המתמיד לחיבוק, התכרבלויות משותפות מתחת לשמיכה עם שוקו חם (או תה או צ'אי הודי, מה שהולך היום) ומרשמלואים קטנים (או גרעינים שחורים, מה שבעדה שלכם) – אלא אם כן אתם לא בזוגיות. אם יצא ואתם לבד, הכונו לקפוא בחשיכה ובבדידות. אני אומרת – למה?

לא חסרים רווקים ברחובות, בבתי הקפה, בברים, במסדרונות בית הספר, בחדר המורים אם זה עושה לכם את זה, בספריות או בכל מקום אליו כמהה נפשכם – חבר'ה בסדר גמור שיצא והם לבד בתקופה המעפנה ביותר של השנה. זה לא נורא להנמיך קצת את הסטנדרטים, כשכל המטרה היא לעבור את חודשי הסיביר שיתקפו אותנו עם קצת אביב בלב.

אז מצאו לכם ווינטר-באדי, גם אם הוא לא האביר על האייל של סנטה לו ייחלתם. מדובר במערכת יחסים לא מחייבת, הדדית וקלילה, שעיקרה הוא לשרוד את הכפור. תמצאו את עצמכם עם מוטיבציה לצאת מהמיטה ולהתיפייף, וכולנו יודעים כמה נדיר למצוא אחת כזאת בחורף. אז למה להקפיא את הגפיים ואת הלב, אם אפשר למצוא מישהו לא רע בכלל שישמור על לב חם? ולכו תדעו, אולי, כמו פטריות טובות, הבחורים הטובים צצים רק אחרי הגשם הראשון?

(אנה קליימן)

הצד שלו: אם אין לכם מישהו - גם זה בסדר

המיתוס של החורף כעונה רומנטית מלאת כירבולים ושוקו חם מקורו בחרא ההוליוודי שהורגלנו אליו עם השנים, וגם אם נתכחש לזה ממש טוב או נסרב להכיר בזה, כולנו בפנים יודעים את האמת המרה: החורף הוא בדיוק כמו הקיץ, רק שקר בו. כלומר, החורף יכול להיות התקופה הכי רומנטית בשנה בדיוק באותה המידה שהקיץ או הסתיו או האביב יכולים להיות רומנטיים. הכל תלוי בנו.

אף אחד לא באמת מתכרבל עם שוקו מתחת לשמיכה, וגם אם כן, זה משהו שראוי לשמור ליחידת סגולה ולא לכל רווקה שנקרית בדרככם. אני אולי מיושן וחי באשליה, אבל אני עדיין מאמין באהבה אמיתית, ואהבה אמיתית לא מוצאים כשמנמיכים את הסטנדרטים. מה שמוצאים אז זה לרוב סטוצים חסרי משמעות, שזה אולי בסדר לחלק מהאנשים, אבל כשאני חושב על להכיר מישהי אני חושב על משהו משמעותי.

העובדה שעכשיו חורף לא צריכה לגרום לאף אחד מכם להתפשר. כשאהבת האמת שלכם תגיע היא תגיע, וזה לאו דווקא יקרה בחורף. נכון, לא חסרות רווקות ברחובות, בבתי הקפה, במסדרונות ביה"ס וכו', אבל סטטוס הרווקה לא אמור להיות הקריטריון היחיד לבחירת בת הזוג שלכם. רוצים תקופה רומנטית? תמצאו אהבה רומנטית. כשזה יקרה, העונה כבר לא תשנה לכם.

(טל שפר)

בטור שעבר הם התווכחו אם עדיף סופגניה עם ריבה או עם מילוי אחר. אתם קבעתם: רק ריבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully