וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא פייסבוק: טוויטר היא החברה שהכי טוב לעבוד בה

טוויטר הדיחה את פייסבוק מתואר "החברה שהכי טוב לעבוד בה" שבו התהדרה בשלוש השנים האחרונות. במקום השני - לינקדאין

טוויטר היא חברת הטכנולוגיה שהכי טוב לעבוד בה – כך עולה מהסקר השנתי החדש שפרסם אתר התעסוקה Glassdoor. רשת המיקרובלוגינג הוצבה במקום השני מבין 50 חברות הנכללות בסקר. השנה עקפה טוויטר את פייסבוק כחברת הטכנולוגיה המועדפת על העובדים, לאחר שלוש שנים רצופות שלאורכן שמרה פייסבוק על הבכורה בקטגוריה זו.

חברת הטכנולוגיה השנייה בסקר אחרי טוויטר היא לינקדאין, שהתברגה במקום השלישי בסך הכול, ורק אחריה פייסבוק - שהוצבה הפעם במקום החמישי ברשימה, שכללה 22 חברות טכנולוגיה ובכך הפכה קטגוריה זו לדומיננטית ביותר מבחינת העדפות העובדים.

אילוסטרציה. ShutterStock
יאללה, עוברים לטוויטר/ShutterStock

ענקיות טכנולוגיה נוספות ששובצו ברשימה הן גוגל (מקום 6 בין החברות הטכנולוגיות, כמו בשנה שעברה, ו-8 ברשימה הכללית), אינטל ואפל (מקומות 15 ו-16 בהתאמה בין החברות הטכנולוגיות) ואיביי, שכמעט סוגרת את הרשימה כשהיא מסתפקת במקום 49 בלבד, אולם זו השנה הראשונה שלה ברשימה (כמו גם של טוויטר). חברה בולטת שנעדרת מהרשימה היא מיקרוסופט, אולם זו לא שובצה בה גם אשתקד.

עובדי פייסבוק ציינו לטובת מקום עבודתם הטבות כמו טיפולי רפואה משלימה כמו דיקור סיני וכירופרקטיקה, ואילו בלינקדאין ציינו שיעורי התעמלות ובגוגל הדגישו את האוכל במשרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully