וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלה פתוחה: "כואב לי בזמן זקפה"

ד"ר ליאורה אברמוב, ZONE

15.12.2013 / 12:21

זה נורמלי? וגם: למה אני לא מגיעה לאורגזמה בזמן סקס? ד"ר אברמוב עונה לשאלות שלכם

בן 19 שואל:

אני בחור בריא והכול תקין אצלי, לא נוטל כדורים מסוימים. יש לי בעיה, בזמן זקפה מאוד כואב לי האיבר. זה מרגיש כמו שנתפס שריר בגוף, כואב מבפנים.

נתתי לזה זמן, בערך חודש, וראיתי שהכאב הולך ובא. בהתחלה חשבתי שאולי באמת נתפס שריר וזה יעבור, אבל הכאב לא עבר. יש טעם ללכת לרופא? או שזה נורמלי ועובר לבד?

ד"ר אברמוב עונה:

פנה לבדיקת רופא אורולוג לברור מדוע יש כאבים. לא צריך להיות כאבים בזמן זקפה.

אנונימית שואלת:

יש לי חבר כבר שנה ואנחנו מקיימים יחסי מין עם קונדום. ברוב הפעמים אני לא מגיעה לאורגזמה והוא כן. עד היום גמרתי רק ארבע פעמים.

אני מאוד רוצה להגיע לאורגזמה איתו. כשאני מאוננת לבד אני מצליחה להגיע לאורגזמה, ולפני שקיימתי יחסי מין האוננות הייתה מהנה ומהירה יותר, ומאז שאני מקיימת יחסי מין זה לוקח לי יותר זמן ופחות מהנה. מה עלי לעשות כדי לשפר את הסקס ולקבל אורגזמה לעיתים קרובות ?

ד"ר אברמוב עונה:

רוב הנשים מגיעות לאורגזמה ממגע חיצוני ולא מהחדירה. הטעות שלך זה שאת מצפה לגמור בחדירה, וזה פרויקט הרבה יותר קשה לרוב הנשים.

כדאי להפעיל יותר גירוי בדגדגן וחיכוך בזמן מגע מיני וחדירה.
כדאי לא לסמוך על החדירה, ולהגיע לאורגזמה בעזרת מין אוראלי או ידני עוד לפני החדירה, או להגביר את הגירוי הידני לפני חדירה עד למקסימום - ואז שיחדור ותוכלי לגמור יותר מהר.

כדאי להפסיק לחשוב על אורגזמה בזמן מגע מיני ולהתרכז בהנאה ובתחושות, לעורר פנטזיות מיניות כדי שהגירוי המיני בראש יהיה יותר גבוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בן 17 שואל:

אני לפני סקס עם חברה (אנחנו מספיק זמן ביחד). אני גומר ממש ממש מהר, ואני חושש שבזמן האמיתי של הסקס איתה אהיה אפילו עוד יותר מגורה ואגמור עוד יותר מהר. שמעתי שיש משחה שנקראת אזרקאין 5% - זה בטוח?ואם אני שם קונדום על האיבר עם המשחה?

ד"ר אברמוב עונה:

זוהי משחה מאלחשת שצריך לשים חצי שעה לפני יחסי מין - על ראש הפין בלבד. אם תשים על זה קונדום זה יקטין עוד יותר את התחושות, וסביר להניח שתמשוך יותר זמן. אפשרות אחרת למשוך יותר זה לאונן לפני האקט המיני, ואז הפעם השנייה תהיה יותר ארוכה, או לקיים יחסי מין פעם אחר פעם.

יש לכם שאלה לד"ר אברמוב? צריכים עצה בנושא מיניות?

שלחו לנו את שאלתכם, בציון הגיל שלכם בלבד, וד"ר אברמוב תענה גם לכם!

הלינק לא עובד לכם?

שלחו לכתובת zonesupport@walla.net.il

"שאלה פתוחה" עם ד"ר אברמוב - בכל יום ראשון בוואלה! ZONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully