וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה מחוק אצלי

שלחתם תמונה לחבר ועכשיו אתם מתחרטים? אינסטרגם מאפשרת למחוק תמונות ממכשירים של חברים

אינסטגרם מאפשרת למשתמשיה למחוק תמונות שנשלחו לחברים – גם ממכשיריהם. הרשת החברתית השיקה בימים האחרונים שירות שליחת תמונות לחברים באופן ייעודי, המהווה תחליף לפרסום תמונות גורף באמצעות האפליקציה. השירות, Instagram Direct, מאפשר שליחת תמונות וסרטונים באופן ישיר למספר משתמשים רב במקביל. עוד מציע השירות אפשרות להגיב לקבצים שנשלחו ולסמנם בלייק, וכן היא מציגה בפני השולח מתי כל אחד מהנמענים ראה אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרטון ההדגמה של Instagram Direct/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל השרות נוסף פיצ'ר המאפשר מחיקת התמונות על-ידי השולח באופן המונע גישה אליהן מהנמענים, גם אם כבר פתחו את התמונה ואפילו אם הם צופים בה באותו רגע. במקרה כזה יקבלו הודעה שתבשר להם כי השולח בחר למחוק את התמונה. האפשרות להסרת גישה מתוכן לאחר שנשלח לגורם אחר יוצאת דופן בתחום העברת המידע, וכך למשל, בפייסבוק ובוואטסאפ המשתמש אינו יכול "להחזיר לאחור" שליחת תוכן אם כבר העביר אותו לאדם נוסף. אפשרות זו כן מוכרת באופן מוגבל מתחום האימייל, משירותים של ג'ימייל ואאוטלוק.

מחיקת התמונות מזכירה במידת מה את אפליקציית Snapchat, המאפשרת אף היא שליחה מהירה ומיידית של מולטימדיה שבה המידע המועבר נעלם לאחר מספר שניות ונמחק לפי קביעת השולח.

פייסבוק, בעלת השליטה באינסטגרם, ניסתה לאחרונה על פי הדיווחים לרכוש את השירות שפיתחה Snapchat עם הצעה בגובה 3 מיליארד דולר. הצעה שנדחתה על-ידי Snapchat שהעדיפה לפעול כחברה עצמאית. עם השקת שירות השיתוף של אינסטגרם, לפחות בהיבט הטכנולוגי, נראה כי פייסבוק אינה זקוקה עוד ל-Snapchat.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully