וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr משיקה אפליקציה חדשה

Tech

15.12.2013 / 14:40

הסטארט אפ הישראלי המציע שירותים בחמישה דולר מגיע למובייל

אפליקציה חדשה של Fiverr זמינה להורדה בחינם באפסטור. האפליקציה מציעה מעל 3 מליון גיגים לפי חתך של 120 קטגוריות המציעות שירותים ומוצרים.

הרעיון מאחורי Fiverr הוא מארקט-פלייס המאפשר למשתמשים מרחבי העולם למכור שירותים שונים הנקראים גיגים, ומחירם מתחיל מחמישה דולר ויכול להגיע עד 8,000 דולר למוכרים בעלי דירוג גבוה.

מרבית השירותים הנתנים ב-Fiverr הינם בעלי אופי טכנולוגי דוגמת שירותי עריכה, עיצוב לוגו, אנימציה, תכנות רשת, הקלטות vioce over או יעוץ בנושאים חוקיים ליזמים צעירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה שלך בקוביות. אחד המוצרים שניתן לרכוש באפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברה אשר לה משרדים בתל אביב ובניו יורק, ושהאתר שלה נכלל ברשימת 150 האתרים הכי נצפים בעולם (על פי אלקסה), מתגאים במשתמשים מ-196 מדינות בעולם. וכעת הם כאמור מתהדרים באפליקצייה חדשה לאייפון.

"כשעיצבנו את Fiverr למובייל רצינו לנצל את היתרונות היחודיים של האייפון באינטראקציה עם יוזרים", אומר מיכה קאופמן, מייסד החברה בשיתוף עם שי וינינגר, "רצינו לייצר תחושה חדשה של גילוי לצד חיפוש חזק וקטגוריות ניווט, תוך שמירה על הפשטות של חווית הקנייה במובייל".

כמבצע השקה לאפליקציה החברה מאפשרת קבלת גיג נוסף חינם מתוך רשימה מוצעת עבור אלו שירכשו גיג בחמישה דולר בשעה הראשונה לאחר הורדת האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • Fiverr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully