וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי אמזון בגרמניה בשביתה

המחאה של עובדי אמזון נמשכת, ועובדים מרחבי גרמניה מתכננים לשבות בעקבות תנאי העבודה והשכר

נמשכים הדיווחים על מחאות נגד תנאי ההעסקה בענקית הקמעונאות המקוונת אמזון: עובדי החברה בגרמניה, בה מועסקים 9,000 עובדים, מתכננים לשבות במחאה על גובה השכר שלהם. עובדם מכל רחבי המדינה מתכננים להשתתף בשביתה, כולל בגראבן, שם תהיה זו ההפגנה הראשונה מצד העובדים המקומיים, בבאד הרספלד ובלייפציג. בנוסף, מתכננת משלחת של עובדים גרמנים להגיע למטה אמזון בסיאטל כדי לערוך הפגנה מול הנהלת החברה.

שביתה זו מאורגנת על-ידי איגוד העובדים הגרמני ורדי, שארגן השנה הפגנות נוספות נגד אמזון וקורא לה להחיל הסכמים קיבוציים על עובדיה. בנוסף, מוחה האיגוד נגד המעקב הרציף והקפדני שעמו נדרשים העובדים להתמודד. המחאה הנוכחית קמה בעוד החברה נערכת למכירות המוגברות של תקופת חג המולד, ומחר צפויה להתפשט ליעד נוסף בגרמניה.

מחאת עובדי החברה בגרמניה מצטרפת לדיווחים קודמים שנפוצו בנובמבר על-ידי אדם ליטלר, עובד לשעבר של החברה בסוונסי שבוויילס, על כך שאמזון מאלצת את צוות המחסנים שלה ללכת 11 מיילים (כ-17.7 קילומטרים) ברגל לאורך משמרת בת עשר שעות וחצי ולאסוף הזמנה כל 33 שניות. בנוסף, נטען בעבר נגד אמזון שהיא מבצעת מעקב תכוף ואינטנסיבי אחרי העובדים באמצעות GPS וכן מגבילה בזמן את הפסקות השירותים של העובדים, אולם החברה הכחישה טענות אלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully