וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעו של דובי אבוד ברחבי האינטרנט

TECH

17.12.2013 / 12:02

לורן ווראנץ' מצאה דובי ברכבת, והחלה לתעד את המסע שלו איתה בתמונות ולהפיץ באינטרנט - עד שנמצאה הילדה שהדובי שייך לה

הסיפור מתחיל ביום שישי שעבר: בחורה בריטית בשם לורן בישופ ווראנץ' עלתה על רכבת לניו קאסל באנגליה, כדי לנסוע להופעה שם, ומצאה על המושב שלה דובי מרוט ועזוב ששבה את לבה. ווראנץ' החליטה לעשות את כל שביכולתה כדי להשיב את הבובה לילד או לילדה שאיבדו אותו, והחלה לפרסם תמונות שלו בטוויטר שלה, כשהיא מבקשת מהגולשים לעזור לה להפיץ את התמונות - ולמצוא את הבעלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווראנץ' והציוץ הראשון שלה על הדובי האבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים "הצטרף" אליה הדובי למסע, עד שיימצאו הבעלים. ווראנץ' תיעדה את הדובי בכל תחנה במסעה - משקיף מחלון הרכבת, ליד נהר, בהופעה, בבית המלון, בבתי קפה - והעלתה לטוויטר שלה. עוד ועוד גולשים החלו לעקוב אחרי הרפתקאותיו של הדובי ולהפיץ את תמונותיו, ווראנץ' וידידה הפרוותי הפכו לכוכבי רשת אהובים, והסיפור התפשט ברחבי הרשת: של מי הדובי המסתורי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעו של הדובי עם לורן ווראנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשה הגיעה לסיומה המרגש אתמול, בעמוד הפייסבוק "Spotted: On the Train", שהתגייס גם הוא לקדם את סיפור הדובי של ווראנץ'. גולש בשם בן סימפסון הגיב שם לפתע:

"וואו! כוחו של האינטרנט ושל אנשים טובים - זה הדובי של בתי פיבי. היא בוכה כבר כל השבוע ובדיוק הראיתי לה את התמונה הזאת והיא עפה לירח. תודה רבה לכולם!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה של בן סימפסון בעמוד הפייסבוק "Spotted: On the Train"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סימפסון פרסם תמונות של פיבי עם הדובי, שעכשיו התברר שמדובר בבובת אריה בשם "רור". הוא סיפר ש"רור" אבד לפיבי במהלך טיול שלהם ללונדון, ושהיא מצפה להתאחד איתו בקוצר רוח. "כל הכבוד, אינטרנט!" צייצה ווראנץ' בטוויטר שלה. היא דיווחה שם שהיא שוחחה כבר עם סימפסון והם בדרך אליה. נראה שיהיה לה קשה להיפרד ממי שהיה ידיד צמוד שלה במשך שבוע, ושהביא לה כל כך הרבה לייקים ותהילה. אולי פיבי תסכים לחלוק משמורת משותפת.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully