וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסגור רמקולים: פייסבוק תשיק השבוע פרסומות וידאו אוטומטיות

אין יותר לאן לברוח מפרסומות וידיאו: בקרוב גם בפייסבוק הן יתנגנו אוטומטית במקביל לפיד הרגיל

חדשות רעות לשונאי פרסומות וידיאו אוטומטיות: פייסבוק צפויה להתחיל למכור פרסומות וידאו בהמשך השבוע. לפי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, גולשי הרשת החברתית הגדולה בעולם יתחילו להבחין בפרסומות האלו החל מבעוד יומיים, כלומר מחמישי הקרוב. פרסומות הווידאו החדשות יתנגנו באופן אוטומטי, גם כאשר המשתמשים לא ילחצו עליהן, ויהיו נחלת המשתמשים הן בגרסת הווב והן במובייל.

משתמשים דיווחו כי ראו פרסומות וידאו שהתנגנו אוטומטית כבר בשבוע שעבר, כחלק מהרצה נסיונית של פייסבוק. לפי הג'ורנל, עדיין לא ידוע מה יהיה אורכן של הפרסומות ומה יהיה הסכום שייגבה עבורן, אך הוזכרו ציטוטים של בכירים מאוגוסט שציינו כי החברה מתכוונת לגבות ממפרסמים כ-2 מיליון דולר ליום במטרה להגיע לבני 18 עד 54 הגולשים ברשת החברתית. מנהל בחברת שיווק דיגיטלי אמר אתמול כי "אנחנו מצפים שהווידאו יהיה יקר יותר, אבל צפויים לראות נכונות מצד המפרסמים לשלם".

המטרה של פייסבוק במהלך היא להתחרות בשתי זירות: בשירות יוטיוב בתחום של פרסומות וידאו מקוונות, שצמחו ב-75% השנה לעומת 2012 לפי מגזין פורבס, ולא פחות מכך - בפרסומות טלוויזיוניות, שעדיין מובילות את נתח פרסום הווידאו עם הוצאות של כ-66 מיליארד דולר מצד מפרסמים בארה"ב בלבד.

עדכון: לפני כשעה הוציאה פייסבוק הודעה רשמית על המהלך, בצירוף סרטון המדגים את האופן שבו הפרסומות ינוגנו בפיד.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully