וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר שם בחוץ

חורף, קר, גשום - עדיף לצאת לבלות בחוץ או להתכרבל בשקט בבית? אנה מסתגרת בבית, טל יוצא לבלות - ואתם? הצביעו!

(צילומי אילוסטרציה: ShutterStock)

הצד שלה: הכי נעים בבית

הסיבה היחידה שלכם לצאת מהבית במזג אוויר כזה היא כדי להגיע לבית יותר מגניב, שכולל חברים טובים, ג'קוזי וארוחה מפנקת על חשבון המארח. אם אתם יוצאים מהבית בשביל כל סיבה אחרת, אני אצטט פוליטיקאית יקרה מפז, "אתם הזויים כנראה". אולי האמא הפולניה בפוטנציה שמתחבאת בתוכי כותבת לכם, אבל לצאת לבלות בערב במזג אויר כזה זאת התאבדות. המסיבות ובילויי ה-OUTDOOR הם נחלת הקיץ.

מי כמוני יודעת כמה כיף זה להתגנדר למסיבה, להתאפר, לסדר את השיער, ללבוש שמלה מהממת ולצאת לרקוד. אבל בחורף – השיער שעמלתן שעות כדי לעצבו יראה כאילו תקף אותו בלנדר אחרי הרוחות, האיפור יימרח תחת הגשם (כי למי יש כסף (חוץ מלביבי, 35 אלף שקל למי ששכח) לקנות איפור יקר ועמיד במים?), השמלה תגרום למנדבושקס שלכם להתעטש, ואם רכבים מחליקים בכבישים – הגורל שלכן על עקבים לא מזהיר.

המתנגדות ירעיפו לכיווני שלרקוד במועדון זו פעילות גופנית, ומתחממים בן רגע, ואתן צודקות. אבל בדרך למועדון קר, ואת הלוק המהמם מסתירות לפחות עוד שלוש שכבות של בגדים חמים (שברור שהפכתן את הארון כדי שגם הן יתאימו לאאוטפיט). אז השלתן על ספסל במועדון את כל הסוודרים, המעילים והצעיפים והלכתן לרקוד. מה הסיכוי שתחזרו עם כל אחד ואחד מהפריטים האלו הבייתה? לא גבוה. שמעו לי - הסיכון לא שווה את זה, תעברו לבילויי INDOOR. התרכבלות נעימה!

(אנה קליימן)

הצד שלו: הכי כיף בחוץ

הסופה שביקרה אותנו בסוף השבוע האחרון אמנם גרמה לנו להרגיש כמו בארצות אירופה הקרות, אבל כדאי שנפסיק להשלות את עצמנו כבר מעכשיו: החורף בישראל כולל במקרה הקיצוני כמה ממטרי גשם, ובמקרה היותר נפוץ סתם כמה חודשים קרים ונעימים שלא מזיעים בהם, נעים להסתובב בחוץ ויש הזדמנות ליהנות מאווירה אפלולית ועמוקה.

אז נכון, אולי זה לא בדיוק הזמן הכי מתאים בשנה להתגנדר למסיבה, אבל מה עם סתם לשבת עם חברים בבית קפה או פאב נחמד, בזמן שאתם נהנים לכם מאווירה חורפית עם כוס תה, שוקו חם או סיידר שמחמם את הגוף? זה לא דורש מכם הרבה: שימו על עצמכם קפוצ'ון וצאו החוצה. כיף שם מחוץ לבית.

זה ישמע קלישאתי ודפוק, אבל חיים פעם אחת, ודווקא בגלל זה שווה לנצל כל רגע שאפשר לצאת וליהנות. יש לכם את כל העשור הרביעי, החמישי, השישי וכו' של החיים שלכם להעביר בבית, אבל עכשיו זה הזמן לצאת. לשאוף אוויר נעים וקריר, להשוויץ בבגדי החורף השווים שלכם, ואולי אפילו להכיר מישהי או מישהו נחמדים שבדיוק כמוכם, יצאו רק כדי ליהנות קצת.

(טל שפר)

בטור שעבר הם התווכחו אם זוגיות בחורף זה מאסט, אפילו במחיר של פשרה. אתם הצבעתם - לא!

  • עוד באותו נושא:
  • חורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully