וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר ביל, כאן רייצ'ל

TECH

19.12.2013 / 17:05

גולשת שהשתתפה במשחק אינטרנטי של "הגמד והענק", נדהמה לגלות שה"גמד" שלה היה לא אחר מאשר ביל גייטס. אז מה המולטי-מיליארדר שלח לה?

בכל שנה, לפני חג המולד, מקיים אתר reddit משחק "Secret Santa" ענק וחוצה יבשות. בישראל המשחק הזה ידוע יותר בשם "הגמד והענק": קבוצת אנשים מגרילה ביניהם את שמות הקבוצה, וכל אחד שולח מתנות אנונימיות ל"נבחר" שלו, כאשר בסוף המשחק נחשפת הזהות של ה"גמד" המעניק, או במקרה של Secret Santa - ה"סנטה".

ה- Secret Santa של reddit מקיף השנה 160 מדינות וכ-120 אלף משתתפים. האנשים שנרשמו אליו קיבלו כתובת של משתמש reddit אקראי אחר שנבחר, והחלו לשלוח לו מתנות. ואז משתמשת reddit בשם רייצ'ל גילתה שה"סנטה הסודי" שהגריל אותה, הוא לא אחר מאשר ביל גייטס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגולשת רייצ'ל עם הספר שקיבלה במתנה מ"ביל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילה, מספרת רייצ'ל בפוסט נרגש שכתבה אחרי הגילוי, היא לא חשדה בכלום. על כרטיס האיחולים שקיבלה היה חתום "ביל" בלבד, והיא חשבה שזה נשמע כמו בחור נחמד, ואפילו ריחמה על אותו "ביל" נבוך מרשימת הבקשות הנשית שלה, עם כלי איפור ולק נצנצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרטיס הברכה מ"ביל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המתנות שהגיעו עבורה בדואר מ"ביל" המסתורי היו בובת פרווה בצורת פרה, ספר עב-כרס של נשיונל ג'יאוגרפיק, ותרומה על שמה לארגון צדקה - היא מסרבת לגלות מה הסכום שנתרם ("אבל זה סכום גדול!" היא מדגישה). מתברר גם כי בובת הפרה היא חלק מפרויקט של ארגון הצדקה. החלק האחרון בפאזל היה צילום של ביל גייטס עצמו, מחזיק את כרטיס הברכה שכתבה לה ואת בובת הפרה כהוכחה לכך שזה אכן הוא. באותו רגע, כותבת רייצ'ל, "הלסת שלי צנחה לרצפה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של ביל גיטס עם הבובה והכרטיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוברו של ביל גייטס מסר כי אחת הסיבות שגייטס השתתף בפרויקט הזה היא כדי לעורר מודעות לארגון הצדקה שעבורו תרם בשמה של רייצ'ל, ארגון Heifer International. גייטס הוא פילנתרופ ידוע ומרבה לתרום לצדקה, והפעם מצא דרך מקורית (וגם ויראלית) להפיץ את הבשורה. רייצ'ל מסכמת בפוסט שהמתנות ממש התאימו לאופי ולתחביבים שלה, ושהיא מקווה שגייטס יקרא את הפוסט - שכן היא לא קיבלה ממנו כל כתובת למשלוח מכתב תודה. את הפוסט היא מסיימת עם פאדיחה קטנה ופנייה לגייטס: "וסליחה על האייפד שכתבתי ברשימת המתנות שלי, זה די מביך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully