וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר Pornhub מסכם את 2013: איזה פורנו ראינו הכי הרבה השנה?

TECH

22.12.2013 / 13:29

גם אתר הפורנו הפופולרי Pornhub עושה סיכום שנה. אז אילו סרטונים היו הכי נצפים השנה, מתי צפו הכי פחות בפורנו ומה האמריקאיים הכי אוהבים במיטה?

אחרי שגוגל, אפל, יוטיוב ופייסבוק הכינו סיכומי שנה חגיגיים, שמציגים את המגמות הבולטות, הסרטונים הנצפים והחיפושים הפופולריים ביותר אצלם - הגיע תורו של Pornhub. אתר הפורנו הפופולרי פרסם רשימה של נתונים שמקיפה את פעילות הגולשים בו לשנת 2013 - מהסרטונים הכי פופולריים ועד זמני צפייה בפורנו לפי מדינות.

מכורים לפורנו. ShutterStock
מכורים לפורנו/ShutterStock

14 מיליארד מאוננים לא טועים

Pornhub מתגאה ביותר מ-14 מיליארד כניסות לשנת 2013, שזה אומר שכ-16.8 מיליון כניסות נרשמו בו מדי שעה. בחודש ינואר נרשמה כמות הכניסות הגבוהה ביותר, ובאוגוסט - הנמוך ביותר - מה שעשוי ללמד כי בימים קרים אנשים נוטים להישאר בבית מול הפורנו שלהם. באשר לימות השבוע - ימי שני הם הימים שבהם נרשמה כמות הצפיות הגבוהה ביותר (במדינות שבהן נרשם הנתון הזה יום שני הוא יום העבודה הראשון בשבוע), ובימי ראשון - הנמוכה ביותר (במרבית המדינות שבהן נרשם הנתון - זהו יום חופש, ויום קדוש לנוצרים. כנראה לא מכובד לאונן ביום כזה).

האמריקאים אוהבים ילדים

ואיזה סוג פורנו אנשים הכי אוהבים? Pornhub ערך מיפוי תחומי עניין לפי מדינות - ארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, איטליה, יפן, ספרד, מקסיקו וברזיל. בכל המדינות חוץ מארה"ב, החיפוש הפופולרי ביותר הוא אחרי פורנו של נשים ממוצא מקומי: מילת החיפוש הפופולרית ביותר באנגליה היא "בריטיות", ביפן - "יפניות", באיטליה - "איטלקיות", וכולי, כל מדינה מחפשת את הבנות שלה. גאווה מקומית.

בארה"ב, לעומת זאת, לא מחפשים "אמריקאיות": מילת החיפוש הפופולרית ביותר שם היא "Teen"', נער/ה. מילת החיפוש הפופולרית השניה בארה"ב - creampie (תשאלו את ההורים שלכם מה זה) והשלישית - MILF (קטגוריה של נשים בשלות). באנגליה מילת החיפוש הפופולרית השלישית היא "לסביות", בצרפת "ברונטיות" ובברזיל - "אנאלי". למקרה שאתם מתכננים חופשה באחד המקומות האלה ורוצים לדעת מה לארוז.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילות החיפוש הפופולריות ביותר בכל מדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7 דקות בגן עדן

וכמה זמן זה לוקח? גולשי ארה"ב ניצבים במקום הראשון עם 10:39 דקות בממוצע לכל ביקור באתר, ובמקום האחרון - יפן, עם רק 7:14 דקות שהות באתר והופ גמרנו. אם בא לכם להשוות את זמן הצפייה שלכם בפורנו לממוצע העולמי, תדעו שהוא עומד (חה חה) כרגע על 8:56. זה 26 שניות יותר מהממוצע העולמי של השנה שעברה.

ברשימות האתר מופיעים גם ניתוחים של זמני צפייה בפורנו בזמן אירועים (בערב הסילבסטר נתוני הצפייה בפורנו ברחבי העולם צונחים ב-28 אחוז), בחגים (בחג המולד כל העולם רואה פחות פורנו - חוץ מאשר ביפן, שם רואים יותר) ובזמן שידורי ספורט וסדרות בטלוויזיה (פרק סיום העונה של "המתים המהלכים" שלף לא מעט מאוננים מהלכים מהפורנו שלהם).

וסוף כל סוף - מהם סרטוני הפורנו הנצפים והפופולריים ביותר לשנת 2013? בשביל זה תצטרכו להיכנס בעצמכם לרשימה של Pornhub ולגלות לבד. אנחנו לא אתר פורנו פה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפלגות צפיה בפורנו בחג המולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully