וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב האבוד של סוניק

אפל תחלק לכם מתנות לכריסטמס, המשחק שהגיע מקיקסטארטר יוצא לאור, ועשרים שנה אחרי שיצא - התגלה שלב חדש לסוניק. תורידו תורידו

סוניק 2 היה המשחק האהוב עליי כילד. הוריי קנו לי אותו בטיול לחו"ל, בגירסה יפנית שבקושי נכנסה לקונסולת הסגה הישנה שלי. בדיעבד, מסתבר שאני לא הייתי הילד היחיד שהיה מכור לסוניק. המשחק שיצא במקור ב-1992, נחשב לאחר מהקלאסיקות הגדולות של עידן ה-16 ביט, ממש לצד מריו.

לפני כשבועיים עולם המשחקים נעמד על רגליו, כשחברת סגה הכריזה שהיא מוציאה גירסה מחודשת למשחק הזה לפלטפורמות סלולריות. עד כה מדובר בעסקים כרגיל - קשה לזרוק אבן בחנויות האפליקציות ולא לפגוע בגרסאות סלולריות למשחקי קונסולות נוסטלגיים, אבל במקרה של סוניק לאפליקציה החדשה יש ערך שהוא כמעט מוזיאוני: היא כוללת כמה שלבים שנגנזו מהמשחק המקורי ורואים כאן אור לראשונה, ויתנו למעריצי הקיפוד הכחול הזדמנות פז לשחק בשלבים חדשים שעוד נוצרו בתקופה בה המשחקים שלו היו שווים משהו.

הגירסה הסלולרית אמנם קצת מרגיזה לשליטה (אלא אם כן יש לכם בקר משחק שאתם יכולים לחבר לסלולרי), ובנוסף לשלבים כוללת אפשרות לשחק בתור נאקלס, ועוד כמה מצבי משחק חדשים.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

אפל מחלקת מתנות לכריסטמס

בישראל לא נהוג לחגוג את חג המולד, אבל אל תגלו את זה לאפל שהחליטה לעשות ג'סטה לחג המושלג, ולחלק לנו 12 מתנות.

החל מחג המולד, כל יום תוצע מתנה מתחלפת דרך האפליקציה החינמית 12 Days of Gifts למשך 24 שעות. המתנות יכולות להיות אפליקציות, סרטים, שירים - כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו חוץ מכבל הטענה חדש לאייפון 5.

מכיוון שאף אחד לא מתנגד לקבל מתנות בחינם - אין שום מניעה להוריד את האפליקציה הזאת ולהתחיל להתחרע על חשבון אפל החל מיום רביעי. הקאץ'? בשביל להנות מהמתנות צריך להתקין את iOS 7, מערכת ההפעלה החדשה והזרחנית של אפל - מה שאומר שבעלי אייפון 3GS ומטה, ובעלי מכשירי אנדרואיד, ישארו השנה בלי מתנות לחג המולד.

בציר מקומי

לא מרגישים בנוח עם אפליקציית מתנות לכבוד יום ההולדת של ישו? קבלו המלצה על משחק ישראלי מצויין. Move: A Brain Shifting Puzzle הוא משחק פאזלים חינמי, בעל מאות שלבים, שמטרתו להוביל שלושה כדורים לחורים שלהם בכמה שפחות מהלכים. הגרפיקה שלו מינימלית אך צבעונית וחוויית המשחק נקייה וממכרת.

היוצרים, נועם אבטה ויובל מרקוביץ', הקפידו על משחקיות פשוטה מאוד אבל גם כזו שתעשה לכם כאב ראש עם העלייה בדרגות הקושי. והכי חשוב: בכל שלב אפשר להשיג בין כוכב אחד לשלושה כוכבים. מה שעובד לאנגרי בירדז וודאי יעבוד גם למשחק הזה, לא?

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד
להורדה לווינדוז-פון


* אם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן. כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

מקיקסטארטר למכשיר שלכם

דמיינו עולם בו כל תנועה שאתם עושים מתועדת במצלמת אבטחה, וכל העולם נשלט על ידי משטרת מחשבות מרושעת. כל מי שלא מתיישר לפי השגעונות של השלטון נשלח ישר ל"תכנות מחדש", בו הוא מקבל כדורים פסיכולוגיים חדשים שמשנה לגמרי את מבנה אישיותו. עכשיו תפסיקו לחשוב על העונה הבאה של "האח הגדול", וצאו לבדוק את Republiqe, משחק חדש ובלעדי למכשירים הניידים של אפל (אייפונים, אייפדים ואייפודים).

Republiqe הוא אחד המשחקים המרשימים ביותר שיצאו לפלטפורמה סלולרית, עם גרפיקה מצויינת, דיבוב מלהיב ואפילו קטע די מגניב במשחקיות: אתם משחקים איש אבטחה ששולט על מערכת מצלמות במעגל סגור, ויוצא להציל אסירה פוליטית שיכולה להפיץ רעיונות חתרניים שיכולים לערער את יציבות השלטון. במהלך המשחק תפתחו לה דלתות נעולות, תצביעו על מקומות שהיא יכולה להתחבא בהם ותשתתפו בסוג של משחק מחבואים עם השומרים, רק בלי הקטע של העומד ועם הקטע של כלי נשק קטלניים.

יוצרי המשחק אספו את הכסף שנדרש להם כדי לייצר אותו דרך אתר Kickstarter לפני כשנה וחצי, ורק עכשיו סיימו להכין את הפרק הראשון (מתוך חמישה). למרבה הצער, אז הם גילו שבאפל לא ממש תומכים בפרוייקטים של קיקסטארטר, וכדי להעניק לכל התומכים את העותקים שלהם הם נאלצו להפעיל עשרות מתנדבים כדי שאלה ירכשו באופן ידני אלפי עותקים ב-iTunes וישלחו אותם במתנה לחשבונות ה-Apple ID של התומכים.

המחיר קצת יקר: 20 שקלים לחלק הראשון. בהמשך 2014 צפויים להגיע עוד ארבעה פרקים נוספים שמחירם הכולל יהיה 60 שקלים נוספים. אבל בהתחשב שזה נראה כמו משחק שהיה יכול לגרום גם למחשב האישי או לקונסולת המשחקים שלהם להזיע זה בהחלט שווה את זה.

להורדה לאייפון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

Clash of Clans מפרסמים

ולסיום, האפליקציה המצליחה שחררה סרטון פרסומת מצחיק ומעולה למשחק.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully