וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות "יוצרים ברשת" בחרה את הסדרות הבאות שתראו ביוטיוב

TECH

25.12.2013 / 12:10

עשר הצעות לסדרות רשת חדשות הגיעו לגמר תחרות "יוצרים ברשת". במקום הראשון זכה פיילוט לסדרה אנימציה שתאייר את אירועי היום

השנה האחרונה הייתה השנה של סדרות הרשת בישראל. היוטיוב התמלא בסדרות מז'אנרים מגוונים, ברמות איכות שונות, והשפע רק ממשיך לזרום. היוצרים הישראלים הפנימו שכדי לעשות סדרה כבר לא צריך לכתת רגליים בין חברות הפקה שונות, לשלוח הצעות ולהתחנן להזדמנות, כי הרשת היא פלטפורמת ההפצה הטובה בעולם.

העניין ההולך וגובר בסדרות רשת עצמאיות הניב את תחרות "יוצרים ברשת" - יוזמה של איגוד המפיקים בישראל בשיתוף יוטיוב ובחסות משרד הכלכלה, שקמה כדי למצוא את "סדרת הרשת הבאה של ישראל". לתחרות הוגשו כ-150 סרטונים מז'אנרים שונים - עלילתי, תיעודי, מוקומנטרי, סאטירי ומצויר, ששימשו כפיילוטים לסדרות אפשריות ברשת.

לגמר שנערך אתמול (ג') הגיעו עשרה סרטונים, שהוצגו בפני השופטים אורי שנער, גל גרינשפן ורונה סגל. במקום הראשון זכה עידו אמין, עם פיילוט באנימציה בשם "עידו אמין מקשקש על הגז", המתאר שרבוטי המאייר בעת שהוא מאזין לאירועי היום ברדיו או בטלוויזיה:

במקום השני זכה עוזי מור על Laggers, סדרת מדע בדיוני-אקשן קומית, על יחידה צבאית המגייסת את הגיימרים הטובים ביותר בעולם כדי להילחם בשדות קרב ביקומים מקבילים:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

במקום השלישי זכתה ענבל בראון על הפיילוט ?ספות זרות?. מדובר בסדרת רשת קומית, המתבססת על חוויותיהם של היוצרים מ"קאוץ? סרפינג". בכל פרק מגיעים תייר או תיירים לישון על הספה של זוג שותפים תל אביביים לא שגרתיים.

בפרס החדשנות זכה הפיילוט האינטראקטיבי ?הוסטל?, של היוצר עמרי רוט, סדרה המתרחשת בהוסטל במשך שבוע ימים. כשכל יום מהווה פרק בסדרה, והעלילה המרכזית עוסקת בהשתלשלות העניינים לאחר רצח הבעלים:

פרס "הברקה מקומית" הוענק לסדרה ?מחפשים שותף?, של היוצר אורי מזעקי, המספרת על שלושה בחורים המתגוררים בדירת חדר בעיר הגדולה:

ולסיום, הוא אמנם לא זכה אבל אצלנו בלב הוא מספר 1, אמיר קוטיגרו שבמקרה גם עובד בוואלה! עם פיילוט לסדרה "NINJACOPS". שוטרים שהם נינג'ות - איך לעזאזל הוא לא זכה?

לצפייה בכל הסרטונים שהתמודדו בתחרות - היכנסו לאתר האינטרנט של "יוצרים ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully