וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק כבר לא מגניבה

מחקר חדש קובע: הצעירים באירופה נוטשים את הרשת החברתית לטובת אפליקציות אחרות

מחקר חדש, שבדק את הרגלי השימוש של גולשים בשמונה מדינות באירופה, מצא כי הרשת החברתית הגדולה בעולם משתרכת אחרי שירותים אחרים בקרב בני נוער. הנתונים החדשים חשפו כי בני 16-18 במדינות שתושביהן נבדקו מעדיפים שירותים כמו טוויטר, ווטסאפ, סנפצ'פ ואינסטגרם על פני פייסבוק. כך לפי פרסום בגרדיאן בסוף השבוע.

לפי צוות המחקר בנושא מדיה חברתית הממומן על-ידי האיחוד האירופי, צעירים בגילאים הללו מייחסים פחות חשיבות לסוגיות אבטחה ולאפשרות שהמידע שהם מוסרים ישמש למעקב אחריהם על-ידי הרשויות, וכן לפונקציונליות הפחותה של השירותים שמהווים תחליף מבחינתם לפייסבוק.

ותודה להוריי שעשו לי לייק

"מה שנראה כמו הרגע המכונן בהחלטתו של הצעיר לעזוב את פייסבוק היה בוודאי היום הנורא שבו אמא שלך שולחת לך בקשת חברות", כתב דניאל מילר, פרופסור בקולג' האוניברסיטאי של לונדון וממובילי צוות המחקר, על הנתונים.

לדברי מילר, "מהנשאלים הצעירים בתחומי בריטניה למדנו שפייסבוק לא רק הושארה בצד, היא פשוט מתה לגמרי. רובם חשים נבוכים מכך שאפילו יקשרו אותם לפייסבוק. בעוד בעבר ההורים חששו מההצטרפות של ילדיהם לפייסבוק, הילדים אומרים עכשיו שמשפחותיהם מתעקשות שהם יכתבו פוסטים על חייהם. ההורים למדו להשתמש באתר ורואים בו כלי לשמירה על קשר בין בני המשפחה. הצעירים, בתגובה, עוברים לדברים מגניבים יותר. פייסבוק פשוט כבר לא מגניבה".


בצ'אט של פייסבוק כבר אפשר לעשות דיסלייק

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully