וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES: וואווי הכריזה על הפאבלט Mate 2

צחי הופמן, לאס וגאס

6.1.2014 / 21:44

המייט 2 מגיע בעובי של 9.5 מ"מ, עם מסך 6.1 אינץ' ומציע צג באיכות HD מוצלחת. המעבד שלו מגיע עם ארבע ליבות של חברת קוואלקום מסוג MSM8928 במהירות 1.6 ג'יגה הרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו CES/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת וואווי (Huawei) הסינית שנכנסה בחודשים האחרונים שוב לישראל הכריזה הערב (ב') על הפאבלט (שילוב של סמארטפון וטאבלט) החדש שלה - 2 Mate בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES שתיפתח ביום שלישי בלאס וגאס. המייט 2 מגיע עם מסך 6.1 אינץ'.

המכשיר המעוצב במראה לבן, בדומה לשאר הסמארטפונים של החברה מגיע בעובי של 9.5 מ"מ והוא מציע צג באיכות HD מוצלחת, אבל לא כזה שיתאים לאנשים עם ידיים קטנות בגלל הגודל העצום שלו. ניתן להפעיל את מסך המגע באמצעות כפפות, למי שמסתובב באזורים קרים.

המייט 2 תומך בטכנולוגיית דור 4 מסוג LTE שעדיין לא פעילה בישראל לחיבור מהיר לאינטרנט הסלולרי. המעבד שלו מגיע עם ארבע ליבות של חברת קוואלקום מסוג MSM8928 במהירות 1.6 ג'יגה הרץ. המצלמה הקדמית המיועדת לצילומים עצמיים (סלפי) מגיעה עם חיישן 5 מגה פיקסל. החיישן האחורי הוא 13 מגה פיקסל. בנוסף, למייט 2 יש זיכרון פנימי של 16 ג'יגה עם אופציית הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

הספק סוללה עצום והוא מגיע עם 4050 מילי אמפר וטכנולוגיה של וואווי שאמורה לשפר את צריכה הסוללה ב-30% לעומת המתחרים, כאשר וואווי אומרים שהמכשיר יעבוד במשך יומיים על רשתות דור 4 גם בשימושים כבדים. אחד השימושים המעניינים במייט 2 היא האפשרות לטעון מוצרים אחרים באמצעותו. כך שהוא בעצם משמש כסוללה נטענת ניידת לאביזרים שונים. בוואווי החליטו לעקוץ את אפל שהסוללה של הסמארטפונים שלה חלשה במיוחד.
וואווי הדגימו כיצד הם טוענים מכשירי אייפון בעזרת המייט.

  • עוד באותו נושא:
  • CES 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully