וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של אינטל: טכנולוגיה אנושית יותר

מסיבת העיתונאים של אינטל בכנס CES בישרה את סופה של חברת האנטי-וירוס מק'אפי, לצד חידושים של החברה שנועדו לחקות חושים אנושיים וטכנולוגיות אינטואיטיביות

באירוע הפתיחה הרשמי לתערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס שנערך אמש, חשפה ענקית השבבים אינטל כי מותג מוצרי האבטחה מק'אפי שבבעלותה עומד לשנות את שמו. במסגרת המהלך, "תבלע" אינטל סופית את מוצרי המותג שייקראו Intel Security. המעבר עשוי להימשך עד שנה.

התוכנה עצמה מתוצרת מק'אפי צפויה להישאר כרגע כפי שהיא, והמהלך יתמקד במיתוג מחדש. כתוצאה מכך, חלק מאפליקציות מק'אפי לסמארטפונים יהפכו כעת לחינמיות, ועל כיווניה החדשים בתחום האבטחה בסלולר תרחיב בחודשים הקרובים. החברה לא תחליף בינתיים את הלוגו של מוצרי האבטחה בבעלותה, ותותיר בהם את סמל המגן המפורסם של מק'אפי.

חידושים והמצאות: אוזניות חכמות, קערה מטעינה

מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', חשף באירוע שורה של מוצרי קונספט, כמו אוזניות חכמות שבעודן משמיעות מוזיקה הן גם עוקבות אחר קצב הלב והדופק של המשתמש, ואילו האפליקציות בטלפון של המשתמש ימדדו את המרחק שעבר ואת כמות הקלוריות שנשרפה.

עוד הוצגה מערכת חכמה של אוזניות ומיקרופון שהותאמו לשימוש אנושי טבעי ואינטואיטיבי יותר, כולל טכנולוגיית זיהוי קול הנמצאת בקשב מתמיד; ומתקן הטענה אלחוטי בצורת קערה - כשהנחת המכשיר בתוך הקערה גורמת לו להיטען באופן אלחוטי.

מנכ"ל אינטל הכריז גם על תחרות בשם "Make it Wearable", שבמסגרתה ייקראו יזמים מעשרות מדינות לפתח מוצרים לבישים על בסיס הטכנולוגיה של החברה ויוכלו לזכות בפרסים בשווי 1.3 מיליון דולר. לצד זאת, תשתף אינטל פעולה עם מותג האופנה Opening Ceremony לעיצוב פריטים כגון קונספט של צמידים חכמים המבוססים. מעצבי המותג, קרול לים והומברטו ליאון, הם גם המעצבים של בית האופנה הצרפתי קנזו.

המטרה היא להפוך את הטכנולוגיה הלבישה לחלק טבעי מהחיים היום-יומיים. "הסיבה שהתקנים לבישים אינם זמינים כיום היא שהם לא פותרים בעיות אמיתיות ולא משתלבים בסגנון החיים שלנו," אמר קרזניץ'.

תקשורת המחקה חושים אנושיים

נשיא אינטל ישראל, מולי אדן, הודיע במסיבת עיתונאים כי אינטל וחברות נוספות שישתפו עמה פעולה יציגו השנה משפחת מוצרי חומרה ותוכנה בשם Intel RealSense, שיאפשרו ממשק תקשורת המחקה חושים אנושיים.

בין המוצרים מצלמה תלת ממדית שביכולתה "לאתר" תנועות ברמת האצבע, לשם זיהוי מחוות מדויק ותווי פנים. אדן אמר שטכנולוגיית RealSense תחולל שינוי באופן שבני אדם משתפים פעולה בשיחות וידיאו, תשפר את הלמידה והבידור החינוכי באמצעות מציאות רבודה, תציע משחקים ואת היכולת לצלם ולשתף תמונות תלת-ממדיות. במחצית השנייה של 2014 תשיק חברת 3D Systems יישומי תוכנת סריקה, עריכה והדפסה תלת ממדית על התקנים המצוידים במצלמת Intel RealSense, מה שיאפשר לסטודנטים ומשתמשים חובבים ליצור בקלות ובזול פריטים תלת-ממדיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully