וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה פולנית: בקרוב נוכל לתקשר בהולוגרמות

ה-LDS, פיתוח הנקרא על שם הנסיכה ליאה מ"מלחמת הכוכבים", מתיימר לייצר שיחות וידיאו שיוקרנו עבורנו באמצעות הולוגרמות, דרך האינטרנט

כיום אפשר למצוא סביבנו עוד ועוד המצאות שנחשבו בעבר לפנטזיות מדע בדיוני מטורפות, כמו שעוני הטלפון מסדרת ג'יימס בונד או הטאבלטים של "אודיסאה בחלל 2001". כשהסרט "מלחמת הכוכבים" יצא בשנת 1977 הוא הציג אינספור פיתוחים טכנולוגיים בדיוניים כאלה. למשל, כשהנסיכה ליאה הופיעה בפני לוק סקייווקר דרך הולוגרמה. אבל הפיתוח הטכנולוגי הבא הוא ממש לא בדיוני.

הולוגרמות בפיתוח חברת Leia Display Systems. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך עמוד הפיסבוק https://www.facebook.com/LeiaDisplaySystem/אתר רשמי, פייסבוק

תכירו את ה"Leia Display Systems" - פיתוח של חברת טכנולוגיה פולנית, הקרוי על שם הנסיכה מהסרט המדובר, ואשר מגשים את חלומם של אלפי גיקים מרחבי העולם והשנים: הוא מקרין הולוגרמות מתקשרות, באופן דומה למדי למכשיר הבדיוני.

הטכנולוגיה משתמשת בלייזר כדי להקרין תמונה תלת ממדית על מסך של אדי מים. את התמונה מצלמת 3D מיוחדת, המשלבת זוג תמונות יחדיו על מנות לצור אשליה של ממד שלישי. היא מתוכננת להפוך לשלב הבא באבולוציה של מכשירי הטלפון, ולאפשר שיחות וידיאו שיוקרנו באמצעות הולוגרמות, דרך האינטרנט.

הולוגרמות בפיתוח חברת Leia Display Systems. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך עמוד הפיסבוק https://www.facebook.com/LeiaDisplaySystem/אתר רשמי, פייסבוק

"זה יהיה כאילו האהובים שלנו, החברים והמשפחה עומדים מולנו כשאנחנו מדברים איתם, כשלמעשה הם בצד השני של העולם" אומר מרסין פאנק, המנכ"ל של LDS בראיון לאתר הדיילי מייל, "אנו עומדית מול חזית טכנולוגית שהייתה רק פרי הדימיון של הסרטים לפני 40 שנים".

עוד מוסיף פאנק, שהגרסה הנוכחית של המכשיר היא בגודל של כמעט שני מטרים, אך החברה עובדת על גרסאות קטנות יותר, שיתאימו לסלון הביתי. החברה מקווה להתחיל לשווק אותם כמכשירי טלפון בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully