וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת רהב

TECH

8.1.2014 / 11:03

קובץ ובו רשימת לקוחותיו הסודית של רני רהב עובר מיד ליד ברשת, ועמוד פייסבוק קורא להחרימן. רהב: "הפנמתי את הטענות, אך חרם הוא דבר פסול מיסודו"

"שנים על גבי שנים שעולה וחוזרת אותה השאלה המתמיהה: איך זה יכול להיות שכולם מכירים את טיב האיש והתנהגותו, ועדיין הוא מצליח להיות מחובר בעטינים לגורמים הכי חזקים במשק? מדוע החברות הגדולות ממשיכות לשכור את שירותיו?

התשובה היא די פשוטה: כי אנחנו לא עשינו שום דבר בקשר לזה. עכשיו הגיע הזמן לשים לזה סוף".

כך מצהיר עמוד הפייסבוק "רני רהב? לא קונה" שנפתח אתמול (ג') בלילה, וכבר הספיק לצבור מעל 4,000 עוקבים נכון לכתיבת שורות אלו. העמוד שם לו למטרה לאסוף ולחשוף את רשימת לקוחותיו של יחצ"ן העל רני רהב, ולשכנע צרכנים להחרים את אותן חברות.

רני רהב. אביב חופי
היחצ"ן רני רהב/אביב חופי

רני רהב תמיד העמיד את עצמו בקו האש של הביקורת הציבורית, עם התבטאויות בעייתיות והתנהגות שנויה במחלוקת, אך בשבועות האחרונים השיח סביב התנהגותו התלהט יותר מהרגיל, אולי בשל הפיכתו מאיש יח"צ לאושיית בידור מפורסמת כשופט בתכנית "הכוכב הבא". בעקבות ההתנהלות של רהב בזמן האחרון - הטחת קללות בגולשים בטוויטר, ובעיקר איומים לכאורה על העיתונאית שרון שפורר כפי שהתפרסם בדה מרקר - החלו גולשים בפייסבוק לקרוא לחשיפת לקוחותיו של היחצ"ן. הבלוגר יובל דרור כתב ב"גלוב" שרשימת הלקוחות (המונה, לדברי רהב, כ-150 חברות) היא סוד שמור בתקשורת הישראלית, משום שרהב עצמו מבין שהתנהגותו עלולה להסית נגדן צרכנים. איש הרשת עידו קינן הציע מצדו להרכיב רשימה של הלקוחות מתוך קומוניקטים שהתקבלו בתקשורת, ולפרסם אותם ברשת לטובת הציבור.

עמוד הפייסבוק "רני רהב? לא קונה". פייסבוק, צילום מסך
מתוך עמוד הפייסבוק "רני רהב? לא קונה"/צילום מסך, פייסבוק

ואכן, בשעות הבאות החל להתגלגל ברשת קובץ דוקס מתעדכן המכיל רשימה ארוכה של חברות שנמנו או עדיין נמנות על שירותיה של "רהב תקשורת". הרשימה כוללת לקוחות עבר, לקוחות חד-פעמיים, ולקוחות הווה, ומתבססת לדברי עורך הקובץ על הודעות תקשורת שהפיצו עובדי משרד רהב תקשורת ועל כתבות בעיתונות משנת 2000. הרשימה, שעדיין ממשיכה להתעדכן ולעבור שינויים ותיקונים בעקבות מידע של גולשים, עומדת במרכזו של עמוד הפייסבוק שנפתח זמן קצר לאחר מכן - "רני רהב? לא קונה", ההולך וצובר עוקבים במהירות.

תגובת רני רהב: "שמעתי על החרם הזה, הפנמתי את הטענות שעולות ואגיב לנושא באריכות בהמשך בפני בעלי הטענות עצמם. פייסבוק הוא כלי חברתי נהדר לדיון, אך חרם הוא דבר פסול מיסודו".

עוד בפרשה: יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור, יוצא להגנתו של רהב

  • עוד באותו נושא:
  • רני רהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully