וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים הישנים והטובים

כמה עוד נמשיך לשחק בפקמן, סוניק ואנגרי בירדס? כנראה עוד הרבה כי הם חוזרים אלינו דרך הסמארטפון. וגם משחק ישראלי, משחק ריקודים שווה וההאמבל באנדל. תורידו תורידו

סוניק, הקיפוד הכחול, גיבור המשחקים האולטימטיבי של חברת "סגה" ששני רק למריו, אמור להיות אחת הדמויות המהירות ביותר בעולם. כזה שיכול לעבור את מהירות הקול בריצה מבלי להזיע. בהתחשב בכך, קצת מוזר שהוא מוצא צורך להכנס מדי פעם למכונית מירוץ.

כאלה הם גיבורי משחקים: מדי פעם הם פשוט חייבים לעזור ליוצרים שלהם לעשות עוד קצת כסף, ומשתתפים בחלטורות כמו משחקי מירוצי הקארטינג. תשאלו את החברים מ-Angry Birds Go!

קא-צ'ינג

Sonic Racing Transformed, הגיע בשבוע שעבר למכשירים הסלולריים אחרי שיצא כבר לפני כשנה לקונסולות המשחק ולמחשב האישי.
ה-Transformed בשם המשחק מדבר על כלי הרכב שבו, שמתנהגים כמו רובוטריקים: בהתאם לתנאי השטח הם יהפכו למטוסים וסירות, מה שהופך את המירוצים לדינאמיים יחסית.

אם אתם מכירים כבר את המשחק מהקונסולות, כנראה תתאכזבו מהגירסאות הסלולריות הדלילות (רק 10 דמויות? למה מה קרה?), אבל עדיין מדובר במשחק נחמד מאוד, במיוחד לחובבי המירוצים. והקיפודים. והרובוטריקים.

המשחק זמין גם לאנדרואיד וגם ל-iOS בעלות של 19.90 שקלים - לא כולל מיקרו תשלומים בתוך המשחק אם אתם רוצים לפתוח את כל הדמויות ולרכוש מטבעות וירטואליים.
טיפ של אלופים: אתם לא רוצים.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רץ הכי מהר, נוסע כמו כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגנב המרקד

Rythem Thief הוא משחק מושלם לקלפטומנים חובבי ריקודים - אבל סביר להניח שגם אם אתם סתם גיימרים פשוטים תוכלו להינות ממנו.

המשחק התחיל את דרכו כאחד ממשחקי הקצב הראשונים לקונסולת ה-3DS של נינטנדו (דמיינו גיים-בוי רק הרבה יותר משוכלל ועם מסך תלת-ממדי), זכה לממוצע ציונים מכובד מאוד של 76, ועכשיו הוא עושה דרכו למכשירים הניידים של אפל.

במהלך המשחק אתם משחקים גנב בשם פאנטום R, שגונב יצירות אמנות יקרות ערך בחיפוש אחר אביו האבוד. המשחק כולו הוא משחק קצב אחד גדול: כאשר תתופפו על מסך המגע שלכם על פי הקצב תוכלו לקדם את העלילה, אך כאשר תצאו מקצב הגנב המרקד ייכשל ויתפש. זה נשמע מעט מטופש, אבל זה מרגיש ממש ממש טוב ויש לזה גם גרפקה מצויינת, כמו שאפשר לראות בסרטון ה-Gameplay כאן למטה.

הבאסה היחידה היא המחיר - 39.90 שקלים. לפחות ה-40 שקל האלה יספקו לכם די הרבה תוכן: 50 משימות שונות, 20 שירים, מיני-משחקונים לשעות הפנאי ועוד שלל הפתעות.

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פק אוף דה וויק

אם בא לכם להכניס קצת נוסטלגיה לסמארטפון שלכם, לאפל ולחברת המשחקים Namco-Bandai יש מתנה בשבילכם: פקמן המקורי לגמרי בחינם, במסגרת מבצע App of the Week של ה-app store, בו כל שבוע מוצעת אפליקציה אחרת ללא תשלום.

פקמן החינמי יספק לכם את המבוך המקורי שאתם וודאי מכירים ועוד שמונה מבוכים חדשים.
המשחק הזה מגיע אחרי שבסוף 2012 יצא משחק ריצה אינסופית pac-man dash כחלק מהתעוררות המותג הישן.

אם יש לכם מכשיר אנדרואיד אמנם לא תוכלו להנות מהגירסה הקלאסית והמקורית הזאת בחינם, אבל כן תוכלו להוריד בחינם גירסה מודרנית יותר, עם שיפור בגרפיקה ומצב אונליין לתחרויות נגד חברים.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

בציר מקומי

השבוע שלחו לנו האחים אילן וגיל גריבי את משחק הפאזלים שלהם, Ship Attack Sudoku for Ships, שהוא שילוב מוזר בין משחק ה"צוללות" הקלאסי לבין סודוקו.

ה"לוח" הוירטואלי של המשחק מורכב מרשת עליה מונחות מספר "צוללות" שונות, והמשימה שלכם היא לגלות מה מיקומן. בניגוד למשחק המקורי, הפעם יש גם כלים כמו מטוסי ריגול ולווינים שיוכלו לספק לכם מידע על איזורים מסויימים בלוח.
באמצעות המידע שתאספו תוכלו להבין את המיקום המדוייק של כל הצוללות בלי לנחש אפילו פעם אחת.

המשחק כולל 100 לוחות שונים בגדלים שונים וברמת קושי משתנה, ולמרות שהגרפיקה לא כל כך מרשימה הוא יוכל לספק לכם הרבה מאוד שעות של כאב ראש, אבל בקטע טוב. חינם.

להורדת המשחק לאנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

שלם ושחק כפי יכולתך

לסיום נעבור מהזירה הסלולרית לזירה של הגדולים: משחקי המחשב. אם יש לכם מחשב, ולא משנה אם מדובר ב-PC, מקינטוש או אפילו לינוקס, אתם יכולים השבוע לרכוש חבילת משחקים עצמאיים מצויינת במודל "שלם כפי יכולתך".

החבילה כוללת משחקים מעולים כמו To the Moon, Papa & Yo, Bit,Trip Runner 2 ועוד, במחיר שמתחיל בדולר אחד בודד ונגמר היכן שאתם רוצים. אם תשלמו מעל הממוצע (שנכון לכתיבת שורות אלה עומד על חמישה דולרים ו-30 סנט) תקבלו משחקי בונוס נוספים. ואה, כן, הכסף הזה שאתם משלמים על המשחקים? הוא בכלל הולך לצדקה או ישירות למפתחי המשחק לפי בחירתכם. ככה שכולם מרוויחים.

החבילה הזו, שנקראת The Humble Bundle, היא עסק די וותיק בתעשיית המשחקים - וזו כבר העשירית שמוצעת רק באתר הזה.

שווה לבדוק. לחצו כאן להאמבל באנדל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק מתוך ההאמבל באנדל על ילד שיש לו אבא מפלצתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully