וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום יזהיר אתכם מפני ניגון אוטומטי

הגרסה החדשה של הדפדפן תזהיר אתכם מפני סאונד פתאומי בפתיחת טאב חדש, ותעזור לכם לאתר מאיפה בוקע הרעש

גוגל הפיצה אמש (ג') גרסה חדשה לדפדפן הכרום שלה, הכוללת מספר שיפורים שהופיעו בעבר בגרסת בטא. אחת התכונות העיקריות בגרסת הכרום 32 החדש היא ההתרעות המופיעות לצד טאבים חדשים שנפתחים על-ידי המשתמש: כעת, מזהיר הדפדפן באמצעות אייקונים שונים מפני ניגון אוטומטי של סאונד, שימוש במצלמת המחשב ושליחת מידע להתקן ה-Chromecast לשם הזרמת תוכן לטלוויזיה, סיטואציות שמוכרות היטב לגולשים.

התכונה החדשה יעילה למדי עבור שונאי ה"ניגון האוטומטי" של קטעי וידאו, בעיקר בשל הסאונד הבוקע בפתאומיות מהרמקולים מבלי שהמשתמש הכין עצמו לכך. הגרסה החדשה מאפשרת לאתר במהירות את מקור הניגון, מבלי לעבור על כל הלשוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד כוללת הגרסה החדשה, בנוסף לתיקוני אבטחה (שלפי הדיווח ב-The Next Web, גוגל הוציאה עבורם לפחות 8,000 דולר), התאמה למערכת ההפעלה חלונות 8. ההתאמה מאפשרת שליטה במספר חלונות ובאפליקציות של כרום ישירות משולחן העבודה. בנוסף, תכונת ה-Supervised Users מאפשרת לכלול תחת המשתמש הראשי בכרום "משתמשים משניים", ולהגביל את פעילותם לאתרים ספציפיים. תכונה זו מאפשרת גם לעקוב בקלות אחר התנהגותם של אותם משתמשים ברשת, ומיועדת להגבלה ופיקוח על שימושיהם של ילדים צעירים במחשב. גוגל הוסיפה גם את שירות ה-Safe Browsing, המיידע את המשתמש כאשר הדפדפן חסם הורדה של קובץ או דף רשת פוגעניים.

את הגרסה החדשה ניתן לעדכן באמצעות מנגנון "העדכון השקט" של גוגל, או להורידה ישירות מאתר הדפדפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully