וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כל הקסם

זאק קינג הוא לא בדיוק קוסם, אבל סרטוני ה-VINE שלו ישאירו אתכם פעורי פה. והכול ב-6 שניות

קוסמים בדרך כלל לא אוהבים תעלולי עריכה. "אין פה שום תעלול עריכה!" היה מכריז דייוויד קופרפילד לפני שהעלים את פסל החירות או מגדל אייפל או קלף שש עלה. "המצלמה לא הפסיקה לצלם לרגע!" מבהיר כריס איינג'ל לפני שהוא עובר דרך זכוכית ויוצא מתוך ארנק. כי בקסמים, אתה חייב להשתנק מרוב הלם, לזעוק "איך הם עשו את זה", ולחשוב לעצמך שאולי - רק אולי, לא שאני באמת מאמין בזה, כמובן, אבל יש סיכוי ממש ממש זעיר - שאכן קורה כאן משהו על טבעי. שאלוהים בכבודו ובעצמו ירד מכס מלכותו ווהטמין את הקלף שבחרת בתוך קלמנטינה.

אז לפי ההגדרות הקלאסיות, זאק קינג הוא לא ממש "קוסם". לא רק שהוא מודה שהכול אצלו זה תעלולי עריכה, זו גם כל הפואנטה: העריכה המדויקת, על מאית השנייה, גם כשהמצלמה רועדת והפוקוס מזגזג. הבמה של זאק קינג היא ה-VINE - אפליקציה שמאפשרת בדיוק עריכה מהסוג הקצבי, המהיר, הרוטט הזה. שש שניות, עכשיו אני כאן, עכשיו כבר לא. עכשיו חזרתי, אבל עם כובע. טא-דא.

אז בואו נקרא לו "אמן VINE", כי הוא מחולל באפליקציה הזאת פלאים, ומותח את המשחק בכפתור העריכה (פלוס משחקי אפטר-אפקטס פה ושם) עד איפה שהוא רק יכול. הוא יצר כבר עשרות סרטונים קצרצרים שבהם הוא, בין השאר, עובר דרך קירות (כשהבגדים שלו נשארים מאחור), מטעין את האייפון על תפוח אדמה, מוציא חתלתול מתוך מסך המחשב, הופך מיץ לסוכריות ושעון למטבעות ותפוח לבננה וכדור פינג פונג לחביתה. יש גם פעלולים פשוטים שנעשים באמצעות תמונה מניפולטיבית על מסך מחשב, או כובע קשור בחוט וסימן Buffering מצויר על קרטון. כאן, גם כשהטריק נחשף, ההנאה עדיין שלמה.

גם אחרי שמבינים את הפואנטה, הוא מוצא דרכים חדשות להפתיע, ובכל מקרה תמיד כיף לראות VINE חדש של קינג - בסך הכול 6 שניות, פואנטה במכה, נטו הפתעה. אחרי שמופעי הקוסמות הפופולריים עברו מאולמות מנצנצים לרחוב היומיומי, יש מצב שהגלגול הבא שלהם הוא בסרטונים שקופי-טריקים, מינוס העל-טבעי, פלוס הומור ומודעות עצמית. לא רע בכלל.

לעמוד ה-VINE של זאק קינג
והנה הסרטונים הכי מצליחים של זאק קינג בקליפ אחד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully