וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימה לסטארטאפיסטים מתחילים

תחרות QPrize 2014 למימון ראשוני לחברת סטארטאפ יוצאת לדרך. יזמים מישראל שיעפילו לגמר יוכלו לזכות ב-100,000$

מסתובבים עם רעיון מעולה לסטארטאפ אבל אין לכם שקל כדי להוציא אותו לפועל? חברת קוואלקום ונצ'רס הכריזה על תחרות QPrize שמטרתה לזהות את חברות הטכנולוגיה הבאות של התעשייה.

תחרות סטארטאפ פרסים קיו פרייז קוואלקום Qualcomm Ventures. קוואלקום,
מנצחים תחרות אזורית ולוקחים את הגמר. זה כמו ב-GLEE?/קוואלקום

התחרות מתקיימת זו השנה הרביעית והיא פתוחה ליזמים משבעה אזורים כולל ישראל. העולים לגמר מכל אזור יזכו במאה אלף דולר השקעה ראשונית בחרה (seed). הזוכה העולמי יקבל מאה חמישים אלף דולר נוספים שנועד לסייע ביישום התוכנית העסקית שהציג.

ישראל בחזית הטכנולוגיה

בשנה שעברה זכתה במקום הראשון חברת iOnRoad מישראל, אשר פיתחה אפליקציה המסייעת לבטיחות בדרכים בשעת נהיגה. החברה נרכשה תוך 30 יום מרגע זכייתה בתחרות.

"תחרות QPrize מאפשרת לנו לבחון חברות בשלבים מוקדמים מאוד באזורי מפתח ברחבי העולם ולממן את הגל הבא של חברות חדשניות מבטיחות. המשתתפים בשנה שעברה הגדירו מחדש את היכולות של הטכנולוגיה הניידת", אומר נגראז' קשיאפ סגן נשיא בכיר בקוואלקום.

התחרות פתוחה לרישום. ההרשמה תיסגר ב-18 באפריל. על מנת להגיע לגמר תצטרכו לנצח בתחרות אזורית, שבה כל אחת מהחברות תיבחן על ידי צוות מומחים בהתאם ליתרונות של החידוש הטכנולוגי, פוטנציאל השוק שלו, יכולות הניהול של החברה ויכולת המימוש של התחזיות הפיננסיות הכלולות בהצעה.

כדי להשתתף יש להרשם באתר qualcomm ventures.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully