וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפסה תלת מימדית: מעכשיו גם בפוטושופ

אדובי הוסיפה תמיכה במדפסות תלת מימדיות לגרסה החדשה של פוטושופ. את העדכון ניתן להוריד כבר עכשיו

מדפסות תלת-מימד מאיימות להיות טרנד חם בעולם הטכנולוגיה של השנים הבאות, ואדובי, יצרנית תוכנת עיבוד התמונה הפופולרית פוטושופ, מתאימה את הכלי הגרפי למימד השלישי. החברה הכריזה אתמול (ה') על הוספת תמיכה בהדפסה תלת מימדית ישירות מהתוכנה – פוטושופ Creative Cloud בגרסת 14.2, העדכנית שבגרסאותיה. כעת יוכלו משתמשי פוטושופ להדפיס מודלים תלת מימדיים במרחק לחיצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפסת תלת מימד/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ההכרזה גיבתה אדובי בשיתופי פעולה עם מספר חברות מתחום ההדפסה התלת מימדית: MakerBot, יצרנית מדפסות תלת מימד מארה"ב; Shapeways, חברת סטארט-אפ הולנדית-אמריקאית שמציעה שירותי הדפסה תלת מימדית של מודלים שמעלים הגולשים לאתר החברה ותוכל לספק חומרים לצורך כך; ו-Sketchfab הצרפתית, שמאפשרת צפייה בפריטים תלת מימדיים דרך האתר שלה וכלי של להצגת פריטים שאותו גורמי צד שלישי יכולים לשתול בתוכנות ובאתרים. כך, למשל, השילוב של מציג הפריטים התלת מימדיים בתוך פוטושופ יאפשר למשתמש לראות את המודל המבוקש וגם סכום משוער של עלות ההדפסה. השדרוג כולל תמיכה בשליחה למדפסות נוספות, שהיקפן צפוי להתרחב בעתיד.

הכלי החדש אינו מיועד דווקא ליצירת מודלים עצמאיים, אלא לעיבוד קל של מודלים תלת מימדיים ושליחתם להדפסה ישירות מהתוכנה. תכונה נוספת שנכללה בעדכון תזהיר את המשתמש מפני תקלות צפויות טרם ההדפסה, כאשר היא מזהה שהמודל אינו מושלם.

משתמשים רשומים של פוטושופ CC, וכן של האפליקציה התואמת, יכולים להוריד את העדכון כעת, וכן ניתן להוריד את הכלים החדשים בגרסת ניסיון של 30 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully