וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות בטוויטר: מציצה תמורת לגו

TECH

30.1.2014 / 15:48

כוכבת פורנו נחשקת הציעה בטוויטר מציצה למי שיבנה לה את יצירת הלגו הכי יפה. התחרות טורפדה על ידי גורמים משפטיים, והשאירה מאות חנונים מתייפחים עם משאית לגו ביד

כוכבת הפורנו כריסטי מק מכריזה על תחרות לגו. טוויטר, צילום מסך
כריסטי מק. וזו התמונה היחידה שלה שמצאנו עם בגדים/צילום מסך, טוויטר

האינטרנט מקרב בין לבבות ובין אנשים מתחומים שונים. למשל, בין כוכבות פורנו לחובבי לגו. בשבוע שעבר צייצה כוכבת פורנו כריסטי מק בטוויטר שלה קריאה נרגשת: "מי שיבנה לי את יצירת הלגו הטובה ביותר - יקבל מציצה".

מק, זוכת פרס כוכבת הפורנו המבטיחה ביותר לשנת 2014 של מגזין הסקס XBiz למי שהתעניין, היא חובבת לגו נלהבת, וחיפשה קישוט לגו להציב בסלון. מאוד גיקי מצידה.

הטוויטר, כמובן, הגיב בהתלהבות, ומאות חנונים מדולדלים קפצו לתוך ערימות הלגו שלהם והתחילו לבנות כאחוזי אמוק. חלק התחכמו והעלו תמונות של יצירות לגו מפוארות שמצאו באינטרנט, חלק צילמו גושי בית מבישים עם דלת תקועה באמצע, אבל העיקר זה הרוח היצירתית ותחושת הביחד.

כוכבת הפורנו כריסטי מק מכריזה על תחרות לגו. טוויטר, צילום מסך
אחד ממשתתפי התחרות, שטרח והגיע בעצמו למסור את יצירות הלגו שלו למק - מכונית וכלבלב. וואו גבר סירייסלי/צילום מסך, טוויטר

אבל לפני שאתם דוחפים הצידה את חברה שלכם ומתחילים להרכיב צירים של הליקופטרים - תירגעו. תוך שבוע התחרות בוטלה - הסבירה מק - בגלל פנייה משפטים מעורכי דין שלא אהבו את הרעיון. "כנראה שזה בגלל שהם לא ניצחו בתחרות", היא צייצה.

מק כתבה שמתוך מאות התמונות שקיבלה - וגם כמה יצירות שהמשתתפים טרחו והביאו לה פיזית בעצמם - היו מאה מתמודדים ראויים לבחור מתוכם. אך לצערם של הבונים הנלהבים, הם כבר יצטרכו לבנות לעצמם פה מלגו לשימוש עצמי. "אנשים אומרים שזה היה מהלך שיווקי מבריק", הצטנעה מק בטוויטר שלה, "אבל האמת היא שאני פשוט זונה שאוהבת לגו". כמה פשוט, ככה יפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully