וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה שוטפת

קפצנו לנסות את הרובוטים החדשים של i-robot שמקרצפים לנו את הרצפה, שוטפים ומייבשים אותה. אוטוטו בישראל

צילום עידו שחם עריכה מאיה בן- ניסן \

שואבי אבק רובוטיים ממשיכים להשתלט על השוק, ומה שנראה פעם כגימיק הוא כיום כבר מכשיר ניקוי לכל דבר בלא מעט בתים. הסדרות החדשות של i-robot אמורות להגיע לארץ בחודשיים הקרובים: ה-Roomba 880, עם כוח השאיבה המוגבר, וה- Scooba 450 שגם שוטף את הרצפה ומייבש אותה. "חיישנים מיוחדים במכשיר מאבחנים באיזה סוג לכלוך מדובר", אומר מנכ"ל i-robot מארק דינייה במסיבת עיתונאים לכבוד השקת החנות החדשה של החברה באילת, "והרובוט מפעיל את פתרונות הניקיון המתאימים למשטח - למשל קרצוף, במקרה של ריבה שנשפכה על הרצפה".

הרובוטים השואבים החדשים מצויידים גם בטכנולוגיה שמונעת מהם מלפגוע ברהיטים בבית, כך שאפ מצרפים את השאיבה, השטיפה והייבוש לעובדה שאין צורך בהשגחה - אפשר להשאיר אותם ולצאת לקניות.

מכשירי חשמל רבים מיוצרים השנה בטכנולוגיה שמאפשרת להם להתחבר למערכת של "בית חכם" - שמחברת בין מכשירי הבית ומופעלת באפליקציה. דינייה עדיין מסרב לחשוף אם הרובוטים השואבים עומדים להצטרף לטרנד, "יש לנו כמה רעיונות בכיוון, אבל זה חסוי".

בכלל, עם יותר ויותר מכשירים ביתיים שהופכים לאחרונה ליותר ויותר "חכמים", קשה שלא לחשוב אם לא מחכה לנו איזה עתיד אפוקליפטי מעבר לפינה, שבו לרובוטים החכמים יימאס לנקות בשבילנו ותהיה הפיכה. דינייה צוחק לשמע הרעיון, אך מודה שגם בתעשיית שואבי האבק תמיד מתעסקים באתיקה טכנולוגית ובשאלת הגבולות, ומבטיח שאף שואב אבק לא ישעבד אותנו בזמן הקרוב. נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully