וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד בפייסבוק: "קבלו קנאביס חינם - בתמורה לתמיכה בלגאליזציה"

עמוד פייסבוק בשם "המשתלה" מציע קנאביס חינם - לכל מי שיתמוך בלגליזציה ויוכיח שהוא מקדם את המאבק. נשמע חשוד? בינתיים זה נראה די אמיתי

עמוד המשתלה – קנאביס חינם. פייסבוק, צילום מסך
עמוד המשתלה – קנאביס חינם/צילום מסך, פייסבוק

אם גם אתם שרועים על הספה בתוך שמיכת פירורי בייגלה מנומנמים ומפנטזים על ג'וינט שירטיב קצת את היובש שלכם - כבר לא צריך לקוות לסרטן. האינטרנט שוב לחץ לעזרתכם - אחרי עמוד "בנק הזרע", שהציע זרעי קנאביס להמונים וחיבר בין מחפשים למספקים ברחבי הארץ, נפתח שלשום (ו') עמוד פייסבוק חדש, "המשתלה", שמבקש לתפוס שתי ציפורים במכה: גם לספק קנאביס לאזרחים, וגם לקדם את המאבק למען לגאליזציה.

"בדף זה נחלק קנאביס בחינם בתמורה לתמיכה בלגליזציה. אופן התמיכה נתון לשיקולכם. תהיו יצירתיים", נכתב בעמוד. מפעילי העמוד (האנונימיים, כמובן) דורשים מכל מי שמבקש לעצמו פרח נחמד לפרט מה בדיוק עשה למען הלגליזציה. שזה לא פשוט, להכריח סטלנים להזיז את התחת ולקדם מהפכות.

כעבור יום אחד בלבד הודיע העמוד שהמעטפות הראשונות יוצאות לדרך, וששכל הנראה יתבקשו הזוכים המאושרים לבצע משימה אקטיביסטית בתמורה למתנה:

העיסקה המוזרה (קנאביס חינם, בקשה להזדהות בשם וכתובת ולהצהיר על נכונות להירתם למחאה) עוררה את חשדם של לא מעט גולשים. "איך יודעים שאתם לא מהמשטרה?" שאל אחד המגיבים, ועל כך נענה ב"נראה לך שהמשטרה תחלק קנאביס ואז תבוא לתפוס את מי שהיא שלחה לו בעצמה?". אהממ.

עדיין לא ברור באמת אם מדובר בפעולה התנדבותית תמימה או שיש כאן איזה קאץ'. ייתכן שייקח לעמוד הזה עוד קצת זמן כדי לרכוש אמינות, אם לא יסגרו אותו עד אז משביתי שמחות. אנחנו בוואלה, בכל אופן, כמובן לא מעודדים אתכם לנסות את העמוד בעצמכם ומזכירים לכם שתפריט מאוזן המכיל את כל אבות המזון תורם לבריאות הגוף והנפש יותר מכל דבר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully