וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: העלה סרטון התעללות בחתול - ונעצר

פאריד גילאס בן ה-24 העלה לפייסבוק סרטון שלו זורק גור חתולים על בניין - והרשת התגייסה לעצור אותו. בתוך פחות מיממה הוא כבר נעצר, ויומיים אחר כך הורשע בבית המשפט

מתוך עמוד הפייסבוק נגד פאריד ג'ילאס. פייסבוק, צילום מסך
פריימים מתוך סרטון ההתעללות, שפורסמו בעמוד "לשלוח לכלא את פאריד גילאס"/צילום מסך, פייסבוק

תושב מרסיי פאריד גילאס העלה בשבוע שעבר לפייסבוק שלו סרטון שנראה לו מצחיק: בסרטון הוא מתועד מרים גור חתולים לבן-ג'ינג'י ומעיף אותו על קיר בניין. הסרטון הפך ויראלי בתוך זמן קצר, והגולשים מיהרו לפעול נגד המתעלל: גילאס בן ה-24 כבר הסיר את הווידיאו שלו מהעמוד, אבל הם כבר הספיקו לצלם פריימים מתוך הסרטון, להעתיק את פרטיו, להפיץ את כתובתו ומספר הטלפון שלו ברשת וליצור עמודי פייסבוק הקורא למשטרה לעצור את גילאס - הגדול שבהם מונה למעלה מ-50 אלף חברים.

הקהילה הפייסבוקית עשתה את מלאכתה נאמנה: בתוך פחות מיממה אחרי שהסרטון עלה לרשת, המשטרה כבר עצרה את גילאס, זמן שיא ממש לתוצאות שטח של לינצ'טרנט נגד מישהו. אתמול (ב') גילאס כבר ניצב בפני בית המשפט, הורשע בהתעללות בבעל חיים מבויית ונגזרה עליו שנת מאסר. "מאמצינו השתלמו, חברים!" נכתב בעמוד הפייסבוק "לשלוח את פאריד גילאס לכלא". עכשיו גם מתגבשת באינטרנט עצומה מקוונת הקוראת להרשיע גם את חברו של גילאס, שצילם את הסרטון, ובה למעלה מ-40 אלף חתימות.

בישראל, כזכור, סערה הרשת לפני שנתיים כאשר צעיר בשם אמין אסלנוב העלה לפייסבוק שלו תמונה ובה הוא מחזיק חתול בזנבו. הגולשים קראו לפטר אותו ממקום עבודתו ולעצרו, והפרשה הסתיימה בחקירה במשטרה, מעצר בית של שלושה ימים ופרסום התנצלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully