וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג מסכם עשור בפייסבוק: "עלינו לחבר את כל העולם לרשת"

TECH

4.2.2014 / 12:48

מנכ"ל ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג פרסם בעמוד שלו פוסט לרגל חגיגות העשור. "בעשור הקרוב, נעזור לאנשים ברחבי העולם לפתור בעיות גדולות יותר"

מארק צוקרברג. AP
מארק צוקרברג/AP

היום יום הולדת 10 לפייסבוק, ולא רק כאן בטק אנחנו נוסטלגיים. מייסד ונשיא פייסבוק מארק צוקרברג פרסם הבוקר פוסט מרגש בעמוד האישי שלו לרגל המאורע.

"זה נדיר לגעת בחיים של כל כך הרבה אנשים", מתפייט צוקרברג, "אני מנסה להזכיר לעצמי לנצל כל יום עד תומו, ולהשפיע עד כמה שאני יכול.

"אנשים תמיד שואלים אותי אם היה לי מושג שפייסבוק תגיע לאן שהגיע. אין מצב.

"אני עוד זוכר את עצמי מזמין פיצה עם חברים לילה אחד בקולג', אחרי שפתחנו את פייסבוק. אמרתי להם שאני נרגש לעזור לקהילת התלמידים לתקשר ביניהם, אבל יום אחד מישהו היה צריך לתקשר עם העולם כולו.

"תמיד סברתי שזה חשוב - לתת לאנשים את הכוח לשתף ולהישאר מחוברים, ולבנות קהילות משל עצמם".

לפוסט המלא:

צוקרברג רומז גם לגבי עתיד האתר: "10 השנים הראשונות שלנו נועדו למנף את הרשת החברתית", הוא כותב, "עכשיו יש לנו את המשאבים לעזור לאנשים ברחבי העולם לפתור בעיות גדולות וחשובות יותר.

"היום, רק שליש מאוכלוסיית העולם מחוברת לאינטרנט. בעשור הקרוב, יש לנו את ההזדמנות ואת האחריות לחבר גם את שני השלישים האחרים.

"היום, רשתות חברתיות משמשות בעיקר לשיתוף רגעים. בעשור הקרוב, הן גם ישמשו לעזור לפתירת בעיות סבוכות.

"היום, עומדות לרשותנו רק מספר דרכים לחלוק את החוויות שלנו. בעשור הקרוב, הטכנולוגיה תאפשר לנו ליצור הרבה יותר דרכים לתעד ולהפיץ חוויות חדשות". צוקרברג מסיים את הפוסט במילים "תודה לכם על שנתתם לי להיות חלק מהמסע הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לרגל חגיגות העשור, שחררה פייסבוק אפליקציה מיוחדת שמסכמת את ההיסטוריה הפרטית של כל המשתמש לכדי קליפ אישי קצר. מזל טוב וניפגש בשמחות.

עוד בפרויקט "עשור לפייסבוק":
איך נראים פידים במדינות אחרות בעולם?
פרויקט ענק: כל תולדות פייסבוק בתמונה אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully