וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: עלייה משמעותית בכמות שיתופים בעלי אופי מיני ברשת

TECH

5.2.2014 / 9:12

שמתם לב שלאחרונה דולפים הרבה סרטי סקס לרשת? סקר של חברת McAfee מגלה כי חצי מהמשתמשים משתפים תוכן מיני בנייד - ולא תמיד אפשר לסמוך על הדיסקרטיות של הנמען

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בשבועיים האחרונים לא עוברת דקה בלי שסרטון סקס של סלב דולף מהסלולר שלהם לרשת, והם לא לבד: סקר של חברת McAfee לאבטחת מידע חושף כי 50 אחוזים מהמשתמשים מפיצים תוכן מיני אישי דרך הטלפון הנייד, מה שעלול להוביל - ולעתים אכן מוביל - לחשיפת התכנים ברשת.

הסקר נערך בקרב 1,500 משתמשים בארה"ב ובאירופה, וממנו עולה כי 98% מהם מצלמים תמונות מיניות של עצמם בטלפון הנייד, ו-54% שולחים או מקבלים דרך הנייד תכנים מיניים. שיאני השיתוף של תוכן מיני הם צעירים בגילאי 18-24, ש-70% מתוכם מקבלים ושולחים תכנים מיניים. באשר להבדלים בין המינים - נמצא כי 61% מהגברים משתפים תכנית מיניים בנייד, לעומת 48% מהנשים. ולאן שולחים את החומר הרגיש? הרוב כמובן שולחים לבן או בת הזוג, אך אחד מכל עשרה נשאלים הודה כי יצא לו לשלוח גם לאדם זר.

אז מה הסיכוי שאחד הסרטונים האינטימיים שצילמתם ידלוף מחר לרשת, באדיבות איזה אקס נקמני? לפי הסקר, רק 69% מהמשתמשים מאבטחים את מכשיריהם עם סיסמאות ושומרים על התכנים המאוחסנים בהם, כשהגברים נוטים יותר להקפיד על ענייני אבטחה מאשר נשים. ואף שהרוב המוחץ של הנשאלים (96%) הצהיר כי הוא סומך על בן הזוג שישמור על פרטיותו, רבע מהם הודו כי חיטטו בעבר במכשיר הנייד של בני זוגם כדי לראות מידע שהוסתר מהם. 30% מתוך המשתתפים בסקר אף הודו בריגול אחר האקסים של בני זוגם ברשתות החברתיות. אז אם בחרתם לסמוך על המקורבים אליכם בענייני פרטיות ודיסקרטיות - תקוו שנפלתם בצד הנכון של הסטטיסטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully