וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pebble משיקה חנות

נפתחה חנות אפליקציות לשעון החכם הכוללת מעל מאה אפליקציות משחקים, כושר והתראות שונות. אבל בעלי השעונים לא יוכלו להוריד את כולם

שעון pebble. דניס ויטצ'בסקי
את הזמן הוא יודע להגיד?/דניס ויטצ'בסקי

יצרנית השעון החכם Pebble השיקה בתחילת את חנות האפליקציות עבור ההתקן הלביש שלה. כרגע, עם תאימות למכשירי iOS בלבד בינתיים. בגרסת העדכון 2.0 לאפליקציה של Pebble המיועדת להתקנה במכשירי אפל, נכללה גם חנות האפליקציות החדשה. יצרנית השעון החכם, שתוכנן להסתנכרן עם מכשירים ניידים שונים ולאפשר שליטה בהם, אמורה להשיק בקרוב את החנות גם בגרסת אנדרואיד.

חנות האפליקציות החדשה כוללת שש קטגוריות: משחקים, כושר, התראות, שימוש בכפתורי השלט, עדכונים יומיים וכלי עזר. עוד היא כוללת עיצובים שונים לתצוגת השעון. לפי הדיווח בבלוג Apple Insider כבר בשלב ראשוני זה של ההשקה כוללת החנות מעל 1,000 אפליקציות, בהן כלים להמרת מטבעות ולשליחת ציוצים בטוויטר, אפליקציית מפות ואחרות.

לצד זאת, נכתב בדיווח, חלק מהאפליקציות שהוצגו בתערוכת CES עדיין חסרות בחנות אך צפויות להתווסף אליה בקרוב. יצוין כי לצערם, בעלי השעונים של Pebble לא יוכלו להתפרע עם ההורדות: הם מוגבלים להורדת שמונה אפליקציות ועיצובים לשעון של מפתחי צד שלישי. במונחים של אפליקציות למובייל, מדובר במגבלה רצינית מאוד.

את גרסת העדכון לאפליקציה הכוללת את החנות החדשה ניתן להוריד מהאפסטור והיא מותאמת לכל דגמי השעונים ש-Pebble השיקה עד היום.

  • עוד באותו נושא:
  • pebble

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully