וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מאמזון: אפליקציה שמזהה מוצרים שמונחים מולה

מי צריך סורק ברקוד? אם נתקלתם במוצר שבא לכם לרכוש, האפליקציה החדשה מבית אמזון תזהה את המוצר הפיזי ותקשר אתכם לעמוד רכישה. תכירו את Flow

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Flow/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת עדכון לאפליקציית המובייל שלה, השיקה אתמול אמזון תכונה חדשה שעשויה להפוך את חווית הקנייה בסלולר למהירה ואינטואיטיבית יותר: Flow, המשתמשת בטכנולוגיית זיהוי תמונה כדי לאתר את המוצר הפיזי שתציגו מול מסך המכשיר. מעכשיו לא תצטרכו להקליד ולחפש מוצר באינטרנט, תוכלו פשוט לשלוף מולו את הסלולר והאפליקציה של אמזון תאתר לכם מוצר זהה לקנייה באתר: היא סורקת אלמנטים כמו לוגו ותמונות המזוהים עם גורמים מסחריים ואלה מסייעים לה לזהות מהו המוצר הרצוי.

התוכנה החדשה מחליפה את תכונת ה-Snap באפליקציה, שבמסגרתה נדרש המשתמש לצלם את המוצר המבוקש (ולא רק להעביר את חיישן המצלמה מולו) ואשר הייתה מוגבלת לקטגוריות מסוימות בלבד של מוצרי מדיה ופנאי: ספרים, כותרי דיוידי, מוזיקה ומשחקי וידאו, במקביל לתוכנה שכבר הפכה סטנדרטית: סורק ברקוד. ה-Flow תסרוק ותחפש לכם כל סוג של מוצר שמונח לפניכם, בהנחה שהוא נמצא באריזה ממותגת. האפליקציה היא אינה מיועדת להשוואת מחירים, אלא להצגת הפריט דרך החנות של אמזון עם אפשרות להזמינו ממנה. יצוין שבאפליקציה שהורדנו לבדיקה, Flow עדיין לא הוטמעה.

מתוך סרטון הדגמה של אפליקציית Flow של אמזון, אתר הוול סטריט ג'ורנל. http://online.wsj.com/home-page, אתר רשמי
מתוך סרטון ההדגמה באתר הוול סטרים ג'ורנל/אתר רשמי, http://online.wsj.com/home-page

בינתיים, השיקה אמזון את התכונה החדשה למכשירים המריצים את מערכת ה-iOS של אפל בלבד, ולא ציינה מתי תגיע גם לאנדרואיד. היא תהיה שימושית יותר לתושבי מדינות שבהן אמזון מפעילה אתר קניות המיועד לשוק המקומי, וביצוע רכישות תכופות ויומיומיות דרכה משתלם גם כשמכניסים לחשבון עלויות משלוח – שלא כמו ישראל.

ב"טיים" השוו את התכונה למנגנון החיפוש של ה- Goggles, השירות מבית גוגל שמזהה מקומות מפורסמים בעולם, וכמו בסקירות אחרות, ציינו שהיא עובדת היטב כבר בשלב הזה, אולם הטעויות שלה מתבטאות למשל בזיהוי נכון של המותג אך לא בזה של הפריט המסוים שנתבקשה לאתר. "החזון שלנו הוא לפתוח את האפליקציה ולזהות כל דבר בעולם", צוטט סם הול, סגן נשיא בתחום המובייל באמזון, באתר Wired, "אנחנו עדיין לא שם, וכדי להגיע לשם אנחנו הולכים להמשיך להשתפר ולחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
  • flow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully