וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפי בירד - הסוף?

TECH

9.2.2014 / 10:24

היוצר של "פלאפי בירד", הלהיט המטורף שהיה בראש רשימת ההורדות בשבוע האחרון, החליט שנמאס לו והוא מסיר את המשחק. "זה הורס לי את החיים", כתב בטוויטר

סרטון של משחק FLAPPY BIRD. יוטיוב, צילום מסך
סרטון של משחק FLAPPY BIRD/צילום מסך, יוטיוב

היורש הסובל-מפיגור-קל של "אנגרי בירדס", "פלאפי בירד", הפך ללהיט מטורף בשבועיים האחרונים כשהגיעה למקום הראשון בהורדות מחנויות האפליקציות והפכה למשחק הפופולרי ביותר כרגע. אבל עכשיו נראה שהתהילה הזאת תהיה קצרה ביותר.

יוצר המשחק, דונג נויין, התחיל לצייץ אתמול (ש') בטוויטר שלו רמזים על סוף המשחק. "אני יכול לומר ש'פלאפי בירד' הוא הצלחה", כתב, "אבל הוא גם הרס את חיי. אז עכשיו אני שונא אותו". בהמשך הטיל את הפצצה: "מצטער, משתמשי 'פלאפי בירדס', אבל בעוד 22 שעות מעכשיו אני מסיר את המשחק. אני לא מסוגל לסבול את זה יותר".

עדיין לא ברור אם מדובר בתעלול יחצ"ני או שהיוצר הצעיר באמת קרס תחת הלחץ והחליט לקבור את ההישג הכי גדול שהיה (ואולי עוד יהיה) לו, עם הכנסות של כ-50 אלף דולר ליום לפי הערכות מגזין פורבס. ונראה שאכן הלחץ גבר: בשבוע האחרון, ככל שהפופולריות של המשחק גדלה, הופיעו יותר ויותר תלונות על התסכול והקושי שבהתקדמות במשחק, כמות הפרסומות שצצות במהלך המשחק, ומדריכים שונים ביוטיוב ובאתרי משחקים יעצו לגולשים איך להתחמק מהן. נשמעו גם טענות כי הגרפיקה דומה מדי, שלא לומר מועתקת, מהמשחק "סופר מריו" של נינטנדו. בנוסף ספג נויין האשמות על כך שהוא מרמה את האפ-סטור, ומשתמש בבוטים כדי להגדיל את כמות ההורדות של המשחק באופן מלאכותי. נויין הדגיש בפירוש באחד מציוצי הפרידה שלו שאלה אינן הסיבות שהוא מתקפל: "אין לזה שום קשר לעניינים משפטיים. פשוט נמאס לי מזה".

אם זו הייתה הצהרה אמיתית או לא, נדע ממש בקרוב. ציוץ ה"בעוד 22 שעות אני מסיר את המשחק" של נויין התפרסם לפני 22 שעות, כך שאם כבר עכשיו אתם לא מצליחים להוריד את המשחק - אנו משתתפים בצערכם, והיה שלום פלאפי בירד. היית מאוד פלאפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully