וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה תמונות עירום של עצמה - ונעצרה

הנערה בת 16 מארה"ב צילמה את עצמה בעירום ושלחה את התמונה לכמה ממכריה - והמשטרה עצרה אותה באשמת הפצת פורנוגרפיית ילדים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עד כמה כדאי להיזהר כשמפיצים תמונות עירום, גם של עצמכם? כדאי מאוד, כך גילתה מתבגרת ממחוז ג'יימס סיטי בווירג'יניה. הצעירה בת ה-16 הפיצה באמצעות חשבון הטוויטר שלה תמונות "סלפי" שלה עירומה, ונעצרה על-ידי המשטרה המקומית באשמת הפצה של פורנוגרפיית ילדים.

לפי הדיווח באתר ערוץ הטלוויזיה המקומי WAVY-TV, התמונות פורסמו סביב ה-30 בינואר וחלקן נשלחו לכמה בנים. השוטרים יידעו בכך את הנהלת בית הספר בו לומדת הנערה, המואשמת בסעיף אחד של הפצת פורנוגרפיית ילדים, ושוחחו עם אמה. בנוסף, מכשיר הטלפון שלה הוחרם כדי לשמש כראיה.

המקרה עלול להסתיים, לפי הדיווח, בהכנסת הנערה לכלא, או בשליחתה יחד עם הוריה לסדנת חינוך בנושא "סקסטינג" והפצה של תכנים מיניים באמצעות הטלפון.

נציגה מטעם המשטרה אמרה כי כל מי שהפיץ תמונת עירום של קטינים עלול לעמוד בפני אישומים דומים, גם אם לא הם אחראים לצילום התמונה. בחודש שעבר דווח על מקרה דומה בקנדה, שם הורשעה מתבגרת שפרסמה תמונות עירום של האקסית של בן זוגה בהפצת פורנוגרפיית ילדים, ובסוף השנה שעברה נעצרה אם שהצטלמה עם בתה בצורה מינית בסנאפצ'אט.

בישראל, אישרה הכנסת באחרונה את "חוק הסרטונים" המהווה הרחבה לחוק למניעת הטרדות מיניות ומסדיר את האשמתו של גורם שהפיץ תמונות עירום של אדם ללא הסכמתו בהטרדה מינית. נאשם בעבירה זו יכול להישלח לתקופת מאסר של חמש שנים בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully