וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרצוף של האולימפיאדה

המתחרה האולימפית השנואה מארה"ב, אשלי וואגנר, הפכה למם ויראלי כשהמצלמה קלטה את פרצופה המאוכזב מהתוצאה

מתוך טוויטר: המחליקה אשלי וואגנר. טוויטר, צילום מסך
וואגנר בפעולה/צילום מסך, טוויטר

זוכרים את מקיילה מארוני? באוליפיאדת לונדון לפני כשנתיים, נקלטה המתעמלת מארוני מעקמת פרצוף למראה התוצאה שלה, והתמונה הפכה למם מצליח ברחבי הרשת: הפרצוף המאוכזב שלה כיכב על רקע תמונות היסטוריות מפורסמות, גולשים ניסו לחקות את ההבעה ואפילו נשיא ארה"ב ברק אובאמה ניסה להיות קול וצילם איתה מחווה לתמונה המפורסמת. עכשיו, זמן קצר אחרי שהתחילה אולימפיאדת החורף בסוצ'י, כבר קמה לה יורשת: אשלי וואגנר.

וואגנר, מתחרה אמריקאית בענף ההחלקה האמנותית, נדהמה לגלות שקיבלה ציון של 63.10 (מה שזה לא אומר בהחלקה אמנותית) - והרגע הזה הוקפא, שוכפל ומומם חיש בכל העולם. הנה כמה דוגמאות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטאמבלר ashleyisnotimpressed.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת לא עשתה לוואגנר חיים קלים גם לפני צילום התמונה: בתחרויות המקדימות לאולימפיאדה, וואגנר סיימה רק במקום הרביעי, מחוץ לנבחרת שלוש הבנות שאמורה להישלח לאולימפיאדה. אך משום מה, וואגנר כן נשלחה לאולימפיאדה - בעוד שהמתמודדת מהמקום השלישי דווקא נשארה בחוץ. טוויטר החל להתמלא בקריאות מחאה נגד ההחלטה לקדם את וואגנר על פני המתחרה הטובה ממנה, החלטה שנבעה לדעתם מגזענות (המתחרה היא ממוצא אסייאתי), והחלה חגיגת עקיצות על חשבונה.

מבחינת השונאים של וואגנר, המם הזה הוא עוד דרך לרקוד לה על הדם - המתמודדת שהגיעה בצורה לא הוגנת (לדעתם) לאולימפיאדה, נדהמת לגלות שהיא נכשלה. כי אם יש משהו שאוהבים ברשת יותר מדמות-נבל, זה דמות נבל שמחליקה על בננה. ושאפשר אחר כך להדביק אותה בפוטושופ על תמונה של בובספוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully