וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפי מת, יחי האנגרי החדש

בזמן שפלאפי בירד מתרסק ציפור חדשה עומדת להמריא באנגרי בירדס. וגם: בציר ישראלי איכותי, משחק רופא שיניים ממכר ופרק טלויזיה שהפך למשחק. תורידו תורידו

מי בכלל צריך משחק של אולימפיאדת החורף?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנוב, על שקית ניילון בחרמון כבר גלשת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חורף בא ושוב זה חם

אם עדיין לא העברתם את הממיר לערוץ 20 בשביל להסתכל אולימפיאדת החורף וכל מיני אנשים משוגעים עושים שלל תרגילים משונים בשלג - כדאי לעשות את זה לפני שהממתק האולימפי הזה ייגמר.

ומה אם אתם רוצים להצטרף גם, אבל אין לכם כסף בשביל חופשת סקי מפנקת באירופה? אל חשש! האפליקציה הרשמית של המשחקים האולימפיים, Sochi 2014: Ski Slopestyle תאפשר לכם להחליק ממש כמו הגדולים, לעשות שפע של קפיצות מדליקות במדרון המושלג ולנסות להשיג ניקוד מוצלח מהשופטים - כל זה תמורת כשבעה שקלים בלבד.

המשחק הזה בהחלט נראה מוצלח, בעיקר בפירוט הגרפי שלו, אבל הוא גם גורם לי לתהות עד כמה הוא בכלל נפוץ. בסופו של דבר, מדובר במשחק סקי אקסטרים בתלת-ממד, שמזכיר בקונספט את סדרת משחקי הספורט החורפיים ssx שהיתה יוצאת פעם לפלייסטיישנים ולאקסבוקסים. אין כאן שום דבר חדש ושום דבר שמותאם לסלולר. אז כן, השליטה הפכה לשליטת מגע, אבל מפתחי המשחקים באמת לא למדו עדיין שאנשים מעדיפים משחקים פשוטים יותר, שמותאמים מאפס לסמארטפונים, ולא בנסיונות למזער את חוויות הקונסולה אל המסך הקטן של הסלולרי?

בקיצור - חבל. לאולימפיאדה כל כך חמודה מגיע משחק הרבה יותר חמוד - ואם מישהו שם היה משכיל ליצור משחק ספורט דו-ממדי וחמוד הוא וודאי היה מצליח לזכות בכל הקופה. אתם יכולים לחשוב כמה היה מכניס משחק שדומה ל-Flappy Bird רק שבמקום ציפור וצינורות יש גולש סקי ועמודים? אולי זה אפילו היה יכול להחזיר לממשלת רוסיה את כל הכספים שהם השקיעו באולימפיאדה המטורפת הזאת.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

תגידו אההההההה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הצורך שלנו להיות בריאים או שאנחנו הרב ה יותר סדיסטים ממה שנדמה לנו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם משום מה תמיד חלמתם להפוך לרופאי שיניים אבל לא ממש התלהבתם מכמות הלימודים האקדמאיים שהמקצוע הזה דורש, Dental Surgeon יאפשר לכם לפתור בעיות דנטיליות על המסך הסלולרי שלכם. נראה אתכם מצליחים לעשות את זה מבלי להתקפל בכאב בכל פעם שתצטרכו לקדוח בשן וירטואלית.

משחקי רפואה כאלה הם לא עניין חדש במיוחד, והתחילו לצבור פופולריות עם יציאת המשחק Trauma Center לקונסולת ה-DS הניידת של נינטנדו ב-2005, והצלחה מרשימה גם במשחקים חינמיים ברשת. בסלולר הז'אנר הנישתי הזה זוכה לעדנה מחודשת, כנראה כי הוא מאוד מתאים למסכי מגע. מסתבר שיש קהל לא קטן לכל מיני משחקים מדממים שדורשים מכם לגעת בכל מיני איברים ולבצע ניתוחים.

המשחק הנוכחי, שיצא זה עתה ל-iOS (באנדרואיד הוא קיים כבר כמה חודשים) זינק לראש טבלת המשחקים החינמיים הפופולריים בישראל - מה שאומר שגם אצלנו יש לא מעט רופאים בארון. חינם.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פרק בסדרה שהפך למשחק קלפים

AdventureTime היא סדרת אנימציה חמודה ומופרעת שהפכה זה מכבר לפולחן בחוגים הנכונים (שזה אומר - אצל הגיקים). כבר יצאו לה משחקים בעבר, אבל Card Wars הוא הפעם הראשונה למיטב ידיעתי בה פרק שלם בסדרה הפך למשחק, שהוא בעצם מעין משחק-מלחמת-קלפים בהשראת ההומור המטורף והמעט מטופש של הסדרה.

חובבי Adventure Time יוציאו בכיף את ה-15.90 שקלים שהוא עולה. בינתיים למכשירי אפל בלבד. מי שעדיין לא חובב את הסדרה, מומלץ לחפש פרקים שלה במקומות שאסור לדבר עליהם בקול רם, ואז יהפוך לחובב בעצמו. ראו הוזהרתם.

להורדת המשחק לאייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנראה העריכה הלשונית הטובה ביותר שנעשתה בישראל עד היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציר ישראלי

מה קורה כשמחברים בין דן תורן לדניאל סלומון, מפגישים אותם עם המאייר מיקי מוטס ומבקשים משלושתם להכין אפליקציה? "מסתורי האוכל הכחול" קורה. דה.

אפליקצית האולסטארס הזאת היא בעצם ספר אינטראקטיבי לילדים, שנכתב על ידי תורן, הולחן על ידי סלומון וצייר על ידי מוטס ומאחורי הקלעים מעורבים עוד כמה תותחים שלא כולם מכירים. שינוי מרענן בשוק הדיגיטלי שלא קיימים בו כותרים רבים בעברית, ואלו הנמצאים הם קלאסיקות דוגמת מעשה בחמישה בלונים.

רובי, גיבור הספר, מדמיין שהוא יכול להפוך את כל האוכל שבעולם לכחול, ועל הדרך מאזין ללחנים שהלחין במיוחד סלומון - לכל עמוד לחן משלו. הציורים מקסימים, הסיפור חמוד ורמת ההפקה מרשימה. אם יש לכם ילדים, אחיינים או סתם חברים שאוהבים סיפורים כאלה - ממש מומלץ להוריד.

בשלב זה האפליקציה זמינה אך ורק ל-iPad, ומוצעת להורדה בחינם. אולם ממש בקרוב המבצע החינם מסתיים אז תורידו עוד היום.

להורדת האפליקצייה לאייפד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

סטללללללללללללללהההההה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשמלית ושמה ציפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה שבוע מעניין לכל חובבי הציפורים הסלולריות. זה התחיל כשהלהיט התורן Flappy Bird הוסר מחנויות האפליקציות. אז הציפור הפלאפית אמנם הורדה מגוגל פליי ומה-App Store, אבל זה לא אומר שזה סוף חייה.

בצד השני של עולם הציפורים יצא לנו לשמוע השבוע לראשונה על "סטלה", משחק חדש בסדרת Angry Birds שמציג ציפורים חדשות לגמרי, וככל הנראה גם משחקיות שונה מזו שאנחנו מכירים. לא הרבה ידוע על סטלה המסתורית, בסך הכל שוחררו שתי תמונות - אבל היי, משחק חדש של הציפורים הזועמות? אין שום סיכוי שזה לא יהפוך ללהיט היסטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully