וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גבר הורחק מהאינטרנט אחרי שפרסם מודעות מין בשם שכנתו

ויטה קיירס, TECH

16.2.2014 / 16:19

במודעות פרסם את פרטיה של האישה כמעניקה שירותי סקס, ושלח אל ביתה גברים זרים. העונש שהוטל עליו: לא להיכנס לאינטרנט למשך חודש

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עונש מוזר קיבל בחור בשם ג'ייסון וויליס, לאחר שגנב את זהותה של שכנתו ופרסם בשמה מודעת מין באתר המודעות הפופולרי קרייגסליסט: לא עבודות שירות, לא קנס כספי ולא מאסר – כי אם איסור להשתמש באינטרנט במשך שלושים יום.

הסיפור עצמו ארע ב-2012, כשהשכנה החלה לקבל באמצע הלילה ביקורי פתע של גברים שהתדפקו על דלתה וביקשו, איך נאמר זאת, לממש. אחד מהם אפילו הגיע במעיל גשם בלבד, ושחזר סצנות של פרסומות מהניינטיז. "אמנם עברה כמעט שנה וחצי", אמרה האישה בראיון, "אבל אני עדיין מתוחה כשמישהו דופק בדלת".

לאחר הגשת התלונה במשטרה, החוקרים מצאו ברשת שש מודעות סך הכל, שפורסמו בשמה ובלא ידיעתה - שהזמינו גברים לקיים עמה יחסי מין. וויליס הודה במעשיו, הסביר שהמניע הוא "צחוקים", וסגר את עסקת טיעון. "הרשת היא נשקו של וויליס", הסביר השופט שנתן את גזר הדין. "אם אתה רוצה לנהוג תחת שכרות – אסור לתת לך לנהוג".

כדי להבטיח שוויליס לא ישתה ויגלוש, השופט הורה עליו להתנתק מכל ספקיות האינטרנט אליהן הוא מנוי תוך שלושים יום. אבל האינטרנט הרי זמין יותר ממים זורמים, והניסיון להמנע מכל חיבור ווי.פי היא משימה כמעט בלתי אפשרית. כדי לסגור את הפינה הזו, השופט גזר על וויליס גם שנתיים וחצי מאסר על תנאי, כך שאם אפילו ינסה לבדוק מה אומרים עליו ברשת – ייכנס לקלבוש, ואז הוא יזכה לביקורים של גברים באמצע הלילה.

כזכור, לא מזמן קרה דבר דומה פה אצלנו: אשת התקשורת הדתיה אפרת שפירא רוזנברג גילתה כי מישהו מתחזה לה באינטרנט ומנהל בשמה צ'אטים אירוטיים עם שלל גברים. גם לה זה התגלה אחרי שאחד מהגברים הללו התקשר איתה ישירות,מתוך מחשבה שהיא זו שהציעה לו הצעות מגונות, והיא מיהרה להגיש תלונה במשטרה. גם במקרה הזה המשטרה אסרה על המתחזה להשתמש באינטרנט, אך למרות זאת הוא הוסיף להתחזות לה וממשיך בכך עד היום - מה שמוכיח עד כמה בלתי יעיל ובלתי אכיף הוא איסור הגלישה באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully