וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעה ב"קרייגסליסט": "לפני 3 שנים נטשת את כלבתך - היא אצלי"

TECH

17.2.2014 / 17:47

כלבה שננטשה לפני שלוש שנים במצב קשה אומצה על ידי אישה שטיפלה בה. עכשיו האישה מחפשת את הבעלים דרך האינטרנט - אל דאגה, היא לא תחזיר להם את הכלבה

כלבת פיט בול באתר קרייגסליסט. http://newyork.craigslist.org/, אתר רשמי
הכלבה קת'י, במצב הקשה שבו נמצאה ב-2011/אתר רשמי, http://newyork.craigslist.org/

"ב-9 בפברואר 2011, פונית מהדירה שלך ברחוב קת'רין 20", נפתח הפוסט ב"קרייגסליסט", לוח המודעות הבינלאומי המקוון, בקטגוריית "חיות מחמד" של העיר ניו יורק. את הפוסט כתבה אישה בשם אלכס דה קאמפי, והיא פונה בו לאותו אדם אנונימי שנזרק מדירתו בפתאומיות לפני שלוש שנים - והשאיר מאחוריו כלבת פיטבול זקנה במצב קשה של התעללות: תשושה, רזה, עם זיהומים בעור וכוויות סיגריה. עקבותיו של האיש נעלמו, והכלבה הנטושה נלקחה למקלט לחיות והייתה מועמדת להרדמה.

דה קאמפי ריחמה עליה, אספה אותה אליה מהמקלט לחיות והחלה לטפל בה. עכשיו, שלוש שנים לאחר מכן, היא מחפשת את הבעלים המקוריים שלה דרך המודעה ב"קרייגסליסט" - לא כדי להחזיר את הכלבה לבעלים, חס וחלילה, אלא כדי לברר מה גילה המדויק של הכלבה, ומה היה שמה המקורי (כרגע היא נקראת "קת'י" על שם רחוב קת'רין, שם נמצאה). וגם כדי לבשר לבעלים המקוריים שלכלבה יש סרטן, בעקבות הטיפול הבעייתי שקיבלה ממנו, ובשל העובדה שהשתמשו בה לא מעט להמלטת המוני גורים גזעיים למכירה.

כלבת פיט בול באתר קרייגסליסט. http://newyork.craigslist.org/, אתר רשמי
קאת'י כיום, משחקת בחוף הים/אתר רשמי, http://newyork.craigslist.org/

מאז שאומצה קת'י הספיקה להעלות במשקל ולהבריא מהזיהומים, ודה קאמפי מספרת שהיא אוהבת לשחות ולשחק עם בתה הקטנה, ושהיא ישנה במיטתה כל לילה. "הכלבה שלך אדירה", היא כותבת במרירות לבעלים האנונימיים, "השנים שבהן היא אצלנו הביאו לנו אושר רב". ומסיימת את הפוסט במשפט - "ואתה לא יכול לקבל אותה בחזרה".

עד כה, דה קאמפי טרם שמעה מבעליה המקוריים של קת'י, אך היא מקבלת מכתבי תמיכה רבים מבעלי פיטבולים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully