וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חוברת למותג האופנה fendi: מזל"טים יעופפו מעל התצוגה

TECH

19.2.2014 / 12:41

המזל"טים יתעדו את התצוגה מכל זווית אפשרית, והגולשים בבית יוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי הדגמים שעל המסלול. "זהו אירוע חסר תקדים בעולם האופנה", אומר נשיא fendi

המזל"ט של גוגל בתערוכה של FENDI. http://www.wwd.com, אתר רשמי
המזל"ט שיתעופף סביב התצוגה/אתר רשמי, http://www.wwd.com

תחומי האופנה והטכנולוגיה משתפים פעולה לא מעט בזמן האחרון, במיוחד בענף הטכנולוגיה הלבישה. גוגל אפילו שיתפו פעולה בעבר עם המעצבת דיאן וון פירסטנברג, כשהדוגמניות שלה צעדו על המסלול בדגמי גוגל-גלאס מעוצבים. השבוע גוגל שוב עולים על עקבים ומשלבים כוחות עם עולם האופנה.

מחר (ה') בשבוע האופנה במילאנו, בתצוגת קולקציית הסתיו של המותג היוקרתי fendi, ישוחררו לאוויר האולם 4 מזל"טים מתוצרת Parrot ובשת"פ עם גוגל. הם יתעופפו כציפורים מעל ומסביב לדוגמניות ויצלמו את האירוע מכל זווית, כדי לשדר אותו באופן אינטראקטיבי לגולשים באתר הבית של המותג, fendi.com.

זהו שיתוף הפעולה הראשון של fendi עם המחלקה הקריאייטיבית של גוגל, ומטרתו להעביר את חוויית התצוגה לפנדופילים שאינם יכולים להיות נוכחים באירוע עצמו - בעיקר צעירים עם פוטנציאל קנייה ואפס קשרים בברנז'ה. הגולשים שיתחברו לאתר יוכלו לבחור בזמן אמת את המצלמה דרכה הם רוצים לצפות בתצוגה, גם בלייב וגם בריפליי לאחר שהיא תסתיים. "זהו אירוע חסר תקדים בעולם האופנה", אמר נשיא fendi פייטרו בצ'ארי לאתר האופנה wwd, והדגיש שהמזל"טים קטנים במיוחד ולא יפריעו לתצוגה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully