וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא להיות דושקפופר

גוגל פנתה למשתמשי גוגל גלאס בסדרת הוראות איך לא להיות glassholes. יצא להם לא משהו

robert scoble google glass. גוגל פלוס, צילום מסך
רוברט סקובל, לקח את הקריפיות וגוגל גלאס לרמה אחרת/צילום מסך, גוגל פלוס

אתמול, בניסיון להעלות את קרנם של משקפי גוגל בעיני הציבור הרחב שאינו אוחז בזוג משקפיים שכאלה, הוציאו גוגל רשימת "עשה" ו"אל" תעשה למשתמש בגלאס.

כמו שיודע כל מי שפגש משתמש בגלאס, החבר'ה האלה, אותם מכנה גוגל exploreres,חוקרים, די מעצבנים. לא משנה כמה הם מנסים להראות כאילו הם בסך הכל אנשים רגילים עם מתקן עתידני מגניב על העיניים, תמיד הם עושים דברים שגורמים לסביבה לכעוס עליהם. גוגל מתייחסת לדברים אלו מתוך רצון שהכעס על המשתמשים לא יעבור למשקפיים עצמם.

אתר Mashable הוציאו סרטון שמסביר את הקריפיות שבעניין:

זה קריפ זה שיק

המדריך מתחיל ברשימת עשה: חקור את העולם סביבך, השתמש בפקודות הקוליות של גוגל, השתמש בנעילת מסך כדי שמישהו אחר לא יוכל לגנוב לך את המידע השמור במשקפיים. עד כה הגיוני. המגוחך מתחיל כשגוגל מסבירים למשתמשים שלהם שעליהם לבקש רשות לפני שהם מצלמים מישהו. למקרה שעד עכשיו הייתם נבלות והייתם צריכים את גוגל כדי שיסבירו לכם שזה לא מגניב. תודה סבא גוגל.

ברשימת האל תעשה יש דברים אפילו מטופשים יותר. לצד ההגיוניים כמו "אל תשמשו במשקפיים לספורט אקסטרימי מדי, נניח קרבות שוורים," עומדת הבקשה המטופשת, אל תשתמש במשקפיים ליותר מדי זמן. לפי גוגל, המשקפיים נועדו לפרצי מידע קצרים ומי שיקרא ספר בהם ייראה טיפשי. כאילו חבורה של עשרים אנשים בוהים לתוך טלפון לא נראתה כמו מחשבה טיפשית לפני חמש עשרה שנה.

גוגל ממשיכים ומבקשים מהחוקרים שלהם שיהיו נחמדים למי שבא לשאול אותם שאלות על המשקפיים ומסכמים ב"אל תהיו glassholes”,משחק מילים המחבר בין glass ,משקפיים, לasshole, מילה שאין לה מקבילה בעברית. אולי נבלה.

כדי לא להיות glassholes החוקרים מתבקשים להיות סבלניים עם מי שמתעניין במשקפיים, ואולי אפילו לעשות לו דמו קצרצר כדי שיבין איך העסק עובד, וכמובן לכבות את המשקפיים במקומות שמבקשים לכבות אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקולקציה המעוצבת של גוגל גלאס. גוגל,
גוגל גלאס + מסגרת מעוצבת + דוגמנית = פחות קריפי/גוגל

עובדים על הדימוי

מתוך ההוראות של גוגל: “שבירת החוקים או התנהגות חצופה לא יגרמו לעסקים להתרגש לגבי המשקפיים ויהרוס את העסק לחוקרים נוספים". וכאן עולה השאלה, מי שמכם כבייביסיטר? אז כן, הגיוני שגוגל מבקשת שהחוקרים יחלקו את הניסיון שלהם עם גוגל. זכית במשקפיים, תעזור לגוגל לשפר את המוצר, אבל להתנהגות אין שום קשר לכך והחשש של גוגל שהתנהגות החוקרים תשפיע על הרצון למוצר היא טיפשית כמו התנהגות של מנהל בית ספר שמבקש מהילדים הקולים להזמין את החנונים למסיבות כיתה.

גוגל משקיעה מאמצים רבים להפוך את המשקפיים למוצר מיינסטרים ולא לכזה שמחריג את המשתמשים בו. כך הכריזה לאחרונה על התאמת גוגל גלאס למשקפי ראייה ושורה חדשה של מסגרות מעוצבות יותר. להבדיל, במאי שנה שעברה דווח כי מייסד גוגל, לארי פייג' "לא העריך" תמונה של בלוגר הטכנולוגיה, רוברט סקובל, עם משקפי גוגל גלאס במקלחת.

באמצע שנות ה-90 כשמישהו היה מקבל שיחה בטלפון הבננה הענק שלו, קשה היה לו לחמוק מקריאות נוסח "הו, תראו את איש העסקים הגדול, חייב להיות מחובר כל הזמן!”. הבדיחות הפסיקו כשכולנו יכולנו לרכוש לעצמנו אחד כזה. אז גוגל, עזבו את החוקרים שלכם בשקט ופשוט תעבדו על להוציא כבר את המוצר. בטוח שאז יפסיקו להתייחס למשתמשים בתור glassholes, פשוט כי כולנו נהיה נבלות של משקפיים שבוהים באויר במקום להסתכל על העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל גלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully