וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הסלולר: סוני הכריזה על סמארטפון וטאבלט - Z2

צחי הופמן, ברצלונה

24.2.2014 / 11:18

האקספריה Z2 מציע מסך מוצלח מאוד עם גוונים מאוד רווים בגודל 5.2 אינץ', מצלמה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, עמדיות למים ואוזניות מיוחדות של החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמארטפון של סוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת הסלולר - MWC נפתחה הבוקר בברצלונה עם מסיבת העיתונאים של סוני. החברה היפנית השיקה את סמארטפון הדגל שלה לחודשים הקרובים - Z2 והודיעה על פרזנטור מפתיע - מייקל ג'קסון. כרגע סוני רק הציגה סרטון פרסומת חדש ששיר של ג'קסון מושמע ברקע.

האקספריה Z2 הוא ממשיכו של ה-Z1 המוצלח, שרק הושק בארץ בחודשים האחרונים. מהתרשמות ראשונה של "גלובס", הסמארטפון החדש מציע מסך מוצלח מאוד עם גוונים מאוד רווים בגודל 5.2 אינץ', אולם הוא מרגיש מעט כבד, משקל של 158 גרם ועובי של 8.2 מ"מ.

ה-Z2 מציע מצלמה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, כולל צילום וידיאו באיכות גבוהה מאוד ברזולוציית 4K. סוני גם שיפרה את יישום הצילום הפנימי המאפשר להלביש אלמנטים מצויירים על אנשים. למשל, כובע, שפם או דינוזואור לצד האדם. עכשיו ניתן להוסיף אלמנטים זזים, כמו דמות ספיידרמן שיורדת מהתקרה או דינוזאור המסתובב בתמונה.

מלבד עמידות נגד מים, ה-Z2 גם כולל תכונה המאפשרת באמצעות אוזניות מיוחדות של החברה, לקבל בידוד אקטיבי נגד רעשים חיצוניים. ה-Z2 כולל מעבד 4 ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום, 3 ג'יגה זיכרון, סוללה בהספק של 3200 מיליאמפר ותמיכה ברשתות דור 4. המכשיר יושק בעולם בחודש מארס הקרוב.

טאבלט עמיד למים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט עמיד במים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני גם הכריזה על הטאבלט - אקספריה Z2 הכולל הגנה נגד מים, מסך 10.1 אינץ' ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל. המשקל עומד על 426 גרם והעובי רק על 6.4 מ"מ. המעבד הוא ארבע ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801, זיכרון של 3 ג'יגה ותמיכה ברשתות דור 4 בסלולר. גם הדגם הזה כולל את טכנולוגיית הבידוד האקטיבי לסאונד. סוני מציעה עבור הטאבלט, תחנת עגינה עם רמקולים ושלט רחוק המשמש גם כאוזנייה. גם הדגם הזה יושק במארס.

"אנחנו גאים לעמוד מאחורי המוצרים שהשקנו היום. המוצרים האלו כוללים טכנולוגיות מחטיבות רבות של סוני. המוצרים החדשים הם דוגמא לסוני אחת (One Sony)", אומר קאז היראיי, נשיא ומנכ"ל סוני.

בחודש ינואר הכריזה סוני על צמיד הבריאות שלה - SmartBand, המאפשר לקבל חיווי על מספר צעדים ביום, איכות שינה ומידע על אורך החיים בסינכרון לאפליקציה תואמת. סוני הודיעה היום שהוא יהיה זמין לרכישה במדינות שונות בעולם החל מחודש מארס והוא יושק במספר צבעים, כולל גרסה בצבע ירוק-צהוב לכבוד אירועי פיפ"א. בנוסף, סוני גם הציגה קונספט לצמיד הכולל מצלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

***הכותב הוא אורח חברת סוני בתערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully