וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל זורם באיבר מינך

הי חברים, מי רוצה לחשמל את הפין שלו? שני יזמים מארה"ב מפתחים קונדום אלקטרוני, שאמור להגביר את ההנאה על ידי פולסים חשמליים. הבעיה: הם לא מוצאים קונים. מעניין למה

הקונדום האלקטרוני. יוטיוב, צילום מסך
מתוך סרטון ההדגמה/צילום מסך, יוטיוב

אילו הייתם חייבים לנחש מהו המוצר הנקרא ?צלופח חשמלי?, סביר להניח שהניחושים הפרועים ביותר שלכם לא היו מגיעים לקרסוליים של המוצר האמיתי. מדובר בעצם בקונדום אלקטרוני - קונדום אשר מטרתו להעלות את רמת ההנאה המינית בעת השימוש בו באמצעות פולסים חשמליים.

מיד רצים לקנות? סטטיסטית, כנראה שלא - שני היזמים, פיראז פיר ואנדרו קוויטמאייר, שניהם משתתפים בתוכנית המדיה של אוניברסיטת ג?ורג?יה לטכנולוגיה, העלו את הפרויקט שלהם לאינדיגוגו, אתר גיוס הכספים, והצליחו לגייס עד כה... 80 דולר, מתוך 10,000.

הטענה המרכזית שמעלים המפתחים היא שרבים מוותרים על השימוש בקונדומים מפני שהם מפחיתים את ההנאה המינית, ובכך חושפים עצמם למגוון גדול של מחלות מין. עם הקונדום האלקטרוני, פיר וקוויטמאייר מצפים להעלות את רמת ההנאה יחד עם השימוש בקונדום, ובכך לעודד את השימוש בהם.

המפתחים כבר חולמים בגדול - הם מספרים שיש להם בתכנון מגוון של אביזרי סקס בקוד פתוח. בינתיים, הם מתכננים לפתח את הקונדום האלקטרוני שלהם כך שיהיה מהנה, אך בנוסף ?ישמר את הבטיחות וההגנה שמספקים הקונדומים שבשוק?.

ואיך זה עובד? בעקרון, לאלקטרודות המחוברות לקונדום נשלחים פולסים חשמליים דרך לוח אלקטרוני, אשר צורך מעט מאוד חשמל. המפתחים לא מהססים לספר שצוות העיצוב ניסה את הקונדום, כאשר התוצאות היו ?מהנות, נוחות ומרגשות?. אנחנו בטוחים.

והנה סרטון ההדגמה, שיהיו בריאים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • קונדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully