וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה מציגה: קולר נגד סמארטפונים

הקמפיין החדש של קוקה קולה מציע לכם קולר מיוחד לצוואר, שיפריע לכם להסתכל בסמארטפון כל הזמן, וכך יפנה לכם פנאי איכותי. פנאי איכותי בשביל לשתות קולה

במשך רוב שעות היום הראש שלנו מורכן, תקוע באייפון או בטאבלט, בוהה במסך ומפספס את תענוגות החיים: שקיעת השמש, צחוק של תינוק, חתול משתובב, וואטאבר. לא חבל על כל השיט הקסום הזה שאנחנו מפספסים? חברת קוקה קולה החליט לתפוס טרמפ על הכמיהה שלנו לחזור למציאות, והתחילה לשווק קולר נגד אייפונים, במטרה "לעזור" לנו להיגמל מהמסכים הזוהרים שלנו ולתקשר זה עם זה מחדש.

הקולר נקרא ה"Social Media Guard" - פקח מדיה חברתית, שאמור להתלבש סביב הצוואר וכך למנוע מכם להשפיל מבט אל הנייד. את הדבר המרהיב הזה ניתן לרכוש במספר חנויות מצומצם, או סתם להכין בדקה וחצי עם חתיכת בריסטול ומספריים. אם ממש דחוף לכם.

הקולר משרת מטרה נשגבת. "הידעתם שהעולם מבזבז 4 מיליון שנים אונליין בכל חודש?" שואל הטקסט המלווה את הפרסומת, "אז אם אתם צופים בסרטון הזה דרך האייפון - זה הזמן להניח אותו, להסתכל סביבכם, לחלוק את הרגע עם מישהו מיוחד. וליהנות ממנו עם משקה קוקה קולה קר!" סוף סוף. רק שלא תישפך לכם קולה לתוך הקולר אחרת תטבעו.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully