וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי כלים: סמסונג גלקסי S5

אז איך הסמסונג גלקסי S5 החדש? ארז רונן קיבל מכשיר להתנסות ובדק את חיישן טביעת האצבע, המצלמה, קורא דפיקות הלב ופיצ'רים נוספים

מערכת וואלה!

שקט באולם ההדגמות של סמסונג בתערוכת הסלולר WMC של ברצלונה. שלא כנהוג באירועים מסוג אלה, לא הסתובבו באולם עשרות דיילים שהסבירו לכל העיתונאים על כל הפיצ'רים הזניחים ביותר של המכשיר. הפעם הגישה ששלטה היתה לתת לאנשים לגלות את המכשיר בעצמם - משימה שהתבררה כפשוטה להפליא.

חיסכון בסוללה

הסמסונג גלקסי S5, בניגוד לקודמו, הוא טלפון די פשוט. הוא לא מציג חידושים טכנולוגיים מפוצצים שצריך לצלוח חוברות הוראות של מאות עמודים כדי להבין. החידושים המשמעותיים ביותר הם בכלל תלויי תוכנה ולא חומרה, כמו האופצייה החביבה להיכנס למצב "סופר חיסכון בסוללה" שמעביר את המסך כולו לשחור-לבן, ומאפשר גישה רק לאפליקציות בסיסיות בלבד (לא לדאוג, דפדפן האינטרנט בפנים. הווטסאפ, משום מה, לא). זו גם הייתה אחד מהאופציות הראשונות שבדקתי - והופתעתי לטובה: הגישה למצב זה מהירה, והוא גם עושה את מה שהכי חשוב במקרים בהם הסוללה עומדת להיגמר: מציג בפניכם מידע מפורט על כמה זמן יש לכם עם המכשיר עד שהוא ייכבה.

סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן. ארז רונן, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן/מערכת וואלה!, ארז רונן

מהירות ונוחות

מצב החיסכון הוא רק דוגמה אחת. ה-S5 פשוט לתפעול הרבה יותר מקודמיו, עדיין לא ברמה של אייפון אבל בהחלט שיפור לא קטן ממכשירי אנדרואיד אחרים. הוא גם מהיר כמו שד ולא עמוס במידע מיותר במסכי הבית. הכל ברור וזמין ועובד באופן מיידי. גם הדפדפן מהיר ללא הלאג האופייני ללא מעט מכשירי אנדרואיד.

בקיצור: זה סוף סוף מרגיש כמו מכשיר שראוי להיקרא "מכשיר דגל". לפחות על פי ההתרשמות הקצרה, נראה שהכל בו תפור בדיוק במידות הנכונות בצורה שמשרתת את המשתמשים ולא את טבלת המפרט הטכני. אפילו חיישן טביעת האצבע, שעל פי השמועות המקדימות היה אמור להיות נחות משמעותית מזה של אפל, עבד באופן ידידותי במיוחד: הכיול הראשוני לקח לי פחות זמן ממה שלוקח באייפון 5s, והנעילה ממצב נעילה אמנם לא מיידית כמו באייפון - אך לא מאוד רחוקה משם.

סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן. ארז רונן, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי S5 – ארז רונן/מערכת וואלה!, ארז רונן

העיצוב

ויש גם את העניין העיצובי: המכשיר הזה עדיין נראה כמו גלקסי עם שיפור משמעותי בחלק האחורי שלו. לא עוד פלסטיק זול - ה-5S מגיע עם גב בגימור דמוי עור. גם הוא לא מרגיש מאוד יוקרתי אבל בהחלט נעים יותר ביד ומספק לכל המכשיר הזה תחושה הרבה פחות שבירה.

נצטרך עוד עשרות שעות של בדיקה כדי לגלות את כל מה שצריך על ה-S5. צריך גם לציין שמכשיר "ריק" כמו זה שבדקתי, שלא כולל כמעט אפליקציות מוטענות שיכולות להאיט את המערכת, אינו בהכרח מייצג את חווית השימוש בחיים האמיתיים. עם זאת, מהתרשמות ראשונית זה אני בהחלט מלא אופטימיות: ה-S5 נראה ומרגיש כמו מכשיר סולידי, מהיר וידידותי.

הכתב הוא אורח סמסונג בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully