וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים למרחקים ארוכים

לא מתחברים לריצה? בשישי הקרוב יתקיים מרתון מסוג אחר שכולו על הספה ומטרתו להרים תרומות לילדים חולי סרטן בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Earth Defense Force 2025/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע האחרון היה שייך לסמסונג. מכשיר הגלקסי S5 הושק בתערוכת ה-MWC בברצלונה ובמקביל (זה אינו צירוף מקרים) המרחב הציבורי של כיכר רבין התמלא במיתוג ודוכני סמסונג שלכבודם תיעצר את העיר לכמה שעות ביום שישי בבוקר לטובת מרתון סמסונג תל אביב.

בעוד הרצים במרתון צפויים לסיים את ה-42.195 קילומטר ולפנות את הכבישים עד הצהריים, בנס ציונה יתחיל מרתון אחר, ארוך בהרבה: 30 שעות של משחק רצוף ב-Earth Defense Force ולמען מטרה נעלה לא פחות.

משחקותרום שובו של ג'אפר. דינוזאור חלל יורה לייזר, מערכת וואלה! NEWS
הסצינה הנס ציונית במיטבה/מערכת וואלה! NEWS, דינוזאור חלל יורה לייזר

מצילים את העולם בשידור חי

קבוצת דינוזאור חלל יורה לייזר, החברה מהתמונה למעלה והקרדיט תמונה הכי טוב שהיה כאן אי פעם, חוזרת בפעם השלישית למשחקותרום: מרתון משחקים שנועד לגייס כספים למען עמותת חיים, הפועלת לרווחתם של ילדי חולי סרטן.

האירוע נקרא שובו של ג'אפר 2 - שזה עירוב בין בדיחה פנימית לשם סרט ההמשך של אלאדין. אבל מה שחשוב הוא שבמשך 30 שעות רצופות אנשי החבורה יתמקמו על ספת המשחק ויצילו את העולם במסגרת EARTH DEFENCE FORCE - סדרת משחקים המציבה את השחקן בנעליו של כוח ההגנה האנושי האחרון כנגד חייזרים, חרקי ענק ואויבים אחרים.

מצלמות יתעדו בזמן אמת את ההתקדמות במשחק וגם את השחקנים עצמם. הפעילות המבצעית תצולם ותועבר בשידור חי בכתובת www.edfmarathon.com שם גם תוכלו לתרום לעמותת חיים ולהשתתף בהגרלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה הקרדיט תמונה הזה שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ק-אצ'ינג

מרתון משחקים לטובת תרומות אינו דבר חדש אולם בישראל אינו נפוץ במיוחד. בעולם מוכר היטב ה-Humble bundle בו קונים משחקים ותורמים לצדקה ומפתחי משחקים, או DSesert Bus for Hope הוותיק ו-Mario Marathon.

בשנתיים האחרונות גוייסו באירועי המרתון המקומי אלפי שקלים, והשנה מקווים המארגנים לגייס סכום כסף גדול יותר למען המטרה - בין היתר בעזרת הגרלת משחקי מחשב וקונסולות בין התורמים, כמו גם פריטי מרצ'נדייז וחוברות קומיקס, מכירה פומבית של יצירות ועוד תוך כדי שידור המשחק באינטרנט.

התרומות מועברות ישירות לחשבון הפייפאל של עמותת חיים והם מקבלים את מלוא הכסף והאירוע עצמו מופק בהתנדבות. עמותת "חיים" למען ילדים חולי סרטן בישראל פועלת משנת 1984 במטרה לשיפור באכות חייהם ובקידום אכות הטיפול הרפואי הניתן לילד המחלים. העמותה פועלת למען הילדים ובני משפחותיהם בכל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, ומהווה חלק בלתי נפרד מהמערך האונקולוגי.

יאללה, בואו תעזרו להם.
מיום שישי החל מ-12:00 בצהריים.
תרומות וצפייה באתר האירוע.
פרטים נוספים בטוויטר שלהם ובקבוצת הפייסבוק של המרתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully