וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הישראלי שהרגיז את מיילי סיירוס

וגם: חברת המשחקים EA שוב משתינה על הגיימרים, והקרב בין פלייסטיישן ל-X בוקס חם יותר מתמיד. תורידו תורידו

EA ממשיכה לסחוט גיימרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר ש-Dungeon Keeper היה רק הצעד הראשון בצעד של חברת המשחקים EA לעצבן את כל הגיימרים בעולם. תקציר הפרקים הקודמים: אחרי שהחברה זכתה פעמיים בתואר "החברה הגרועה ביותר בארצות הברית" (על פי סקר של אתר האינטרנט הכלכלי Consumerist), המנהלים של EA עדיין חושבים שזה לגיטימי להתייחס לקהל הצרכנים שלהם כפרות מזומנים. לפני מספר שבועות שחררו גירסה סלולרית חדשה למשחק הנוסטלגי והאהוב Dungeon Keeper, שהייתה מסחטת כספים של ממש: בלתי אפשרי להתקדם במשחק בלי לשלם עשרות רבות של דולרים.

לאחרונה שחררה החברה גירסה סלולרית של משחק אהוב אחר. הפעם מדובר ב-Heroes of Dragon Age, גירסה ניידת לסדרת משחקי התפקידים של אולפן המשחקים Bioware (אחד האולפנים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות). כמו במקרה של Dungeon Keeper, גם המשחק החדש הוא Free to Play - מה שאומר שאפשר להוריד אותו בחינם, אבל כדי להינות ממנו באמת צריך לשלם כסף אמיתי על כל מיני חיזוקים.

הפעם מדובר בסדרה של קרבות בין גיבורים למפלצות, כאשר גיבורים חדשים משיגים באמצעות רכישת "חבילות קלפים" וירטואליות. ככל שתשלמו יותר על החבילה - ככה עולים הסיכויים שלכם להרוויח גיבורים נדירים ועוצמתיים שיוכלו להביס את האויבים המתקדמים. הבאסה הפעם שמעבר לעלות הכלכלית, המשחק עצמו הוא די פאסיבי: כולה לוחצים על כמה כפתורים ורואים את הקרבות מתנהלים בעצמם, ללא שום אפשרות לשלוט בתוצאה בזמן אמת.

בקיצור - ממש ממש לא מומלץ, גם לחובבי הסדרה. אם EA לא תתעשת בקרוב, יש לי הרגשה שהיא הולכת להשיג לעצמה את תואר "החברה הגרועה" השלישי שלה. אולי היא ממש בקטע של גלידה.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

יוצאים להרפתקה יפנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Tengami, משחק הרפתקאות חדש ועוצר נשימה ל-iPad ול-iPhone, היה הרבה מאוד זמן בפיתוח. במהלך השנתיים האחרונות המפתחים שלו ביקרו בהרבה מאוד תערוכות משחקים, והצליחו לעניין לא מעט גיימרים ועיתונאים. לפני כשבועיים הוא סוף סוף יצא - ולא אכזב.

מי ששיחק ב-Sword and Sorcery, משחק הרפתקאות נוסף שיצא במקור רק לאייפד והפך לאחד המשחקים הניידים המוערכים ביותר מאז ומעולם - ירגיש בבית. האווירה הרגועה מקסימה, והגרפיקה פשוט מצויינת. המשחק כולו מצוייר בסגנון ספר Pop-Up יפני, כאשר חלק מהחידות שפזורות ברחבי העולם מנצלות את הסגנון (למשל - כדי לעבור בין שלבים צריך לדפדף בין עמודי הספר, ולהוביל את הגיבור לאיזור שמאפשר לו לקפץ בין עמוד לעמוד ללא פגע).

המחיר בשלב זה יחסית גבוה: כ-20 שקלים לגירסה האוניברסלית שעובדת הן על הפד והן על הפון. ההמלצה שלנו - שחקו על האייפד עם יש לכם. משחק כל כך יפה צריך לראות על המסך הגדול. החדשות הטובות הן שהמחיר הוא סופי וללא הפתעות. המשחק לא כולל פרסומות או תוכן להורדה בתשלום.

להורדת המשחק לאייפון
טריילר:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בחלל, אף אחד לא יכול לשמוע אותך משחק

כדי לפצות על Dragon Age הגרוע שלמעלה, הנה עוד משחק מעולה שמצטרף ל-Tengami לרשימת ה"משחקים שממש כדאי לכם להוריד השבוע". Out There הוא הרפתקה בחלל שמזכירה מאוד את FTL, משחק פולחן שיצא לפני כשנה למחשב האישי.

במהלך המשחק אתם שולטים על חללית קטנה, משייטים בין כוכבים שונים, חוצבים משאבים ונתקלים בכל מיני סיטואציות משונות. לעיתים קרובות תצטרכו לתקן כשלים טכניים בספינה שלכם או להשיג חמצן נקי לנשימה - כל זאת בעוד אתם מנסים להתחמק מהסכנות הרבות שאורבות בחלל החיצון בנסיון להגיע לכוכב רחוק. אם אתם מתרגשים כשאתם שומעים את קפטן פיקארד אומר Space - the final frontier סביר להניח שתתרגשו גם כאן. המחיר: 17 שקלים.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציר ישראלי

בנשורת שנשארה אחרי ש-Flappy Bird ירד ממדפי חנויות האפליקציה, בלט משחק ישראלי אחד שלקח את נוסחת הלחץ-כדי-לחפש של משחק הציפורים הידוע לשמצה, והלביש אותה על מיילי סיירוס. למשחק קראו Flying Cyrus, והמטרה היתה להקפיץ את מיילי בין כדורי הריסה, ממש כמו בקליפ של Wrecking Ball רק עם קצת יותר בגדים, ברוך בשם. מיילי המעופפת הפכה להצלחה ענקית, עם מיליונים רבים של הורדות והגעה לחמישה הפותחת של טבלת המשחקים המצליחים ביותר בחנות האפליקציות של אפל. היוצר הישראלי, טל בהדני, בהחלט היה בזמן המקום ובמקום הנכון, וניצל את הרצון של הגיימרים לעוד Flappy Bird ואת החיבה העזה של העם לפועלה של הכוכבנית סיירוס כדי ליצור להיט סלולרי כחול-לבן. כה לחי!

אבל מה - עם ההצלחה הגדולה באה גם אחריות גדולה. במקרה הזה - אחריות משפטית. עורכי הדין של הגברת סיירוס פנו השבוע לבהדני ודרשו ממנו להסיר את המשחק במהרה, בטענה של הפרת זכויות יוצרים. בהדני לא הוריד את המשחק, אך כן שינה חלק מהאלמנטים הגרפיים שלו כדי שהזמרת המעופפת תראה קצת פחות כמו כוכבת הפופ, בתקווה שזה ירגיע את עורכי הדין שמעבר לים.

מה שלא יקרה - אם אתם מחבבים את מיילי סיירוס ומעריצים את Flappy Bird - כדאי למהר ולהוריד את המשחק. עם עוד קצת שרירים משפטיים שיופנו כלפי שבהדני, יש סיכוי שגם המשחק הזה יילך בדרכה של Flappy Bird המקורית.

להורדת המשחק לאייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט מחממת את מנועי המלחמה

ב"מלחמת הקונסולות", הקרב הניצח בין ה-PlayStation 4 החדשה של סוני ל-Xbox One המתחרה של מיקרוסופט, נראה שהנצחון כבר הוכרע: הפלייסטיישן נחשבת לקונסולה החזקה והעדיפה מבין השניים, עם מבחר משחקים מרשים יותר ותג מחיר זול יותר. זה לפחות מה שהיה נהוג לחשוב עד השבוע הנוכחי - בו מיקרוסופט החליטה לקצץ מאות שקלים ממחיר הקונסולה שלה בצעד שיוכל להטות את הכף במאבק הצרכני הזה.

מחיר ה-Xbox One בבריטניה ירד ל-399 פאונד, במקום 429. המחיר הזה כולל קונסולה, חיישון קינקט ועותק של המשחק הבלעדי Titanfall, החדש של יוצרי Call of Duty שאמור להיות אחד המשחקים החשובים ביותר של דור הקונסולות החדש. הפלייסטיישן אמנם עדיין יותר זולה (החבילה הבסיסית שלה עולה 349 פאונד בלבד) - אבל כשמוסיפים לעסק את המשחק ואת הקינקט מבינים שהפעם מיקרוסופט מציעה את החבילה המשתלמת יותר.

בארץ, בינתיים, כל זה לא משנה: מיקרוסופט עדיין לא משווקת את הקונסולה באופן רשמי, מה שאומר שירידות מחיר לאו דווקא ישפיעו על המוכרים בארץ, שרוכשים את הקונסולות ממפיצי משנה שונים ומשונים ולכן מוכרים במחיר יקר יותר. ובכל זאת - אם כבר החלטתם שבדור הקונסולות הזה אתם הולכים על פלייסטיישן כי ברור שזו תהיה הקונסולה המנצחת - אולי כדאי שתשקלו את הצעדים שלכם שנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully