וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הילד? אה, הנה

5.3.2014 / 16:25

חברה ישראלית מציעה פתרון לאיתור ילדים באמצעות שעון עם התקן GPS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין אם זה יעלה על החתולה שלי גם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

איפה הייתם ומה עשיתם?

88% מההורים לילדים בגילאי 4-12 בישראל, מציינים כי החשש המרכזי שלהם בבילוי עם ילדים במקום הומה הוא כי ילדם ילך לאיבוד. 45% מהורים מציינים כי איבדו את ילדם לפחות פעם אחת במקום ציבורי או הומה אדם. בארצות הברית התופעה רק מחריפה: על פי דו"ח שמפרסם משרד המשפטים האמריקאי, מתקבלים מדי שנה ברשויות בארה"ב כ- 950 אלף דיווחים על ילדים נעדרים. כל 40 שניות מתקבל דיווח. 95% מהילדים נמצאים בסופו של דבר. קרוב ל90% מההורים בארה"ב העידו כי איבדו בשנה האחרונה את אחד מילדיהם בקניון, בפארק שעשועים או בחנות ענק של רשת קמעונאות.

אל תוך החרדות האלו, שקשורות במקום המצאו של הילד, מנסה להשתחל כעת חברה ישראלית בשם hereO אשר פתחה שעון יד עם התקן איתור ומעקב מרחוק שיאפשר לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים הילדים.

איך זה עובד ואיך משיגים כזה?

hereO הוא שעון ילדים קטן מימדים ועמיד במים השעון מכיל השעון התקן מיקרו GPS שפיתחה החברה, שביחד עם כרטיס SIM מובנה זעיר, יודע לשדר את מיקומו של הילד ישירות לאפליקצייה ייעודית הנמצאת במכשיר הטלפון של ההורים.

כמו כן, באמצעות האפליקצייה ניתן להגדיר בשעון "גזרות ביטחון" שבהן הילד צפוי להיות בימים ובשעות מסוימות כמו גן הילדים, בית הספר, חוג וכמובן בבית. ברגע שהילד עוזב את אזור הנוחות שהוגדר מתקבלת התראה למכשיר הסלולר או למחשב האישי של ההורה. עוד קיימת בשעון התראת חירום שברגע שהשעון מוסר מידו של הילד מועברת התראה להורים עם ציון של מיקומו האחרון. החברה אף פתחה בשעון יישום שיודע לשלוח הודעת חרום להורה ברגע שהילד מקיש בידו על השעון מספר פעמים.

השעון נמצא בפיתוח 3 שנים וכעת ניצב בפניי המכשול של הפצה וייצור במספרים גדולים. לשם כך פונים מייסדי החברה למימון הקהל דרך קמפיין באתר אינדגוגו. אתם מוזמנים לעזור להם.

היעד שלהם הוא 100 אלף דולר מתוכו נצברו נכון לעכשיו קרוב לעשרת אלפים.

עוד פרויקטים של מימון המוני:
לייב אנד קיקינג - אוסף המלצות קיקסטארטר
רעיון הורס - איך סוס עץ ישראלי צבר מעל 100 אלף דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully