וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של סיינפלד מלא הפתעות

עכשיו גם אתם יכולים לשוטט בדירה המיתולוגית מ"סיינפלד", בעזרת קסדת מציאות וירטואלית שמדמה בתלת ממד כל פרט בדירה , כולל רפרנסים לפרקים. אין כניסה לניומן

מציאות וירטואלית בדירה של סיינפלד. אתר רשמי, http://www.jerrysplacevr.com/, אתר רשמי
הדירה הוירטואלית של סיינפלד. אין צורך באינטרקום/אתר רשמי, אתר רשמי, http://www.jerrysplacevr.com/

אוהבים את סיינפלד? תמיד רציתם לבלות עם ג?רי, איליין, קרמר וג?ורג?? אמנם לא תוכלו לעשות לגמרי את זה, אבל הודות לגרג מילר, מעריץ של הסדרה ושחקן ב"אוקולוס ריפט", קסדת המציאות המדומה, תוכלו לבלות על הספה של ג?רי, לקרוא מגזינים מהניינטיז כשאתם שותים מיץ תפוזים מהמקרר שלו, ואפילו לחטט לו בארון התרופות.

מדובר בהעברת הדירה של סיינפלד לקסדת המציאות המדומה באופן מושלם ומדויק לפרטי פרטים. השחקנים עצמם לא יהיו שם, ולא מדובר במשחק מרגש במיוחד, אבל למעריצי הסדרה זה יכול להיות די נחמד לבלות את הזמן בחדרים של ג?רי. "חשבתי שזו תהיה חוויית מציאות מדומה מיוחדת, לקחת מקום שקיים בקסם ההוליוודי ולהפוך אותו לסצינה לאוקולוס ריפט, כשם שהיה אמיתי", מספר מילר, שהשתמש בתוכנת התלת-מימד "בלנדר" ולאחר חודש ימים הצליח לחקות באופן מושלם את הדירה המדוברת.

מציאות וירטואלית בדירה של סיינפלד. אתר רשמי, http://www.jerrysplacevr.com/, אתר רשמי
אולי סוף סוף מישהו ישתמש באופניים האלה/אתר רשמי, אתר רשמי, http://www.jerrysplacevr.com/

איך הוא הצליח לדייק כל כך? מילר מספר שפשוט עשה פרינט סקרין לפרקים שצפה באינטרנט וחיקה כל פרט ופרט בדירה. כתוספת מעניינת הוא הוסיף 11 רפרנסים לפרקים ספציפיים של סיינפלד שעל המשתמש לזהות, מה שבעצם הפך להיות המטרה של המשחק הלא-מרגש-במיוחד הזה. אם אתם מעריצים מספיק גדולים של סיינפלד, אתם מוזמנים לחפש את המשחק שנקרא Jerry's Place VR. ולקנות את הקסדה של אוקולוס ריפט, כמובן.

צפו בהדגמה:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully