וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Funny or Die מודים: שיקרנו, אין סקייטבורד מעופף

TECH

6.3.2014 / 11:57

חוזרים לקורקינט: האתר הקומי Funny or Die הודה כי סרטון ההאברבורד הוא מתיחה שלו, אבל עדיין אפשר לזכות בהאברבורד המזויף. השחקן כריסטופר לויד פרסם התנצלות

סקייטבורד מרחף. www.huvrtech.com, אתר רשמי
לא./אתר רשמי, www.huvrtech.com

ובכן, זה היה צפוי: ה"האברבורד" אכן לא קיים. במשך כל השבוע הופיעו ברחבי הרשת טענות על כך שמדובר במתיחה של האתר הקומי Funny or Die, בעקבות מידע בקורות חיים מקוונים של אחת מהעובדות על הסט, ועכשיו מגיעה ההודעה הרשמית: טיהי.

"אתר Funny or Die מתנצל על ששיקר בקשר להאברבורד", פורסמה הודעה רשמית באתר, "האתר חבר לאחרונה לקבוצת מפורסמים למתיחה מתוחכמת שנועדה לשכנע את את העולם שהאברבורדים קיימים ושחברה בשם HUVr Tech פיתחה אותם. למרבה הצער, שיקרנו".

אז מי רוצה במתנה את ה"האברבורד" המזויף מהסרטון?

הבדיחה ממשיכה בדמות סרטון התנצלות שצילם השחקן כריסטופר לויד, דוק מהסרט "בחזרה לעתיד" שכביכול גוייס להיות פרזנטור של הסקייטבורד המעופף, ובו הוא מסביר שבעצם עבדו גם עליו. חבוש בכובע ממותג של חברת HUVr Tech, הוא מופיע בסרטון שבור-לב ונבגד ומספר - לצלילי פסנתר נוגים - ש"הפרחחים האלה מ-Funny or Die עבדו עליכם - ועליי", ומשליך בכאב את כובעו. את הסרטון הוא מסיים כשהוא קם וצועק שמישהו כבר ייקח יוזמה וימציא את ההאברבורד. עכשיו!

כמובן שהסרטון עצמו הוא חלק מהשיגוע של האתר - לויד היה שותף במתיחה מההתחלה עד הסוף, וקשה לומר שכשהשתתף בצילומים הוא פספס בטעות את כל המנופים והכבלים שהחזיקו את ההאברבורד באוויר. אבל הי, מי אנחנו שנתלונן כשכריסטופר לויד מתקמבק לרשת. בנוסף, לויד מבקש מהצופים להשאיר תגובה לסרטון בעמוד הפייסבוק של Funny or Die, ובין המגיבים יוגרל ה"הארבורד" המזויף שהשתתף בסרטון, ושעליו חתמו כל המפורסמים המעורבים. התרגיל עבד: נכון לרגע זה נכתבו בעמוד למעלה מ- 31,500 תגובות בתקווה להשיג את הפרופ הנכסף. שווה.

סרטון התנצלות נוסף שפורסם באתר הוא של אמן הסקייטבורד טוני הוק, שהשתתף גם הוא במתיחה, אך לטענתו בסרטון חשב שכולם יבינו שזה לא אמיתי. "לא השתתפתי בזה כדי לקדם משהו וגם לא תמורת תשלום", כתב הוק, "ובלי קשר, בקרוב יוצא משחק חדש שלי לסלולרי". הוק צירף גם סרטון "מאחורי הקלעים" שחושף איך עשו את סרטון ההאברבורד (ספוילר: חבלים).

העמוד הרשמי של ההאברבורד צבר כבר למעלה מ-120 אלף לייקים, אך הוא עדיין לא פרסם שום הודעת התנצלות. מושחתים.

  • עוד באותו נושא:
  • funny or die

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully