וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 מיליון תמונות בחינם

הארכיון של גטי אימג'ס נפתח בחינם לשימוש ברשת אך יוצג בנגן יעודי. מייקרוסופט מטמיעה תוכנות מסרים ופייסבוק נלחמת במכירת נשקים. חדשות היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות האפליקציות של ווינדוז-פון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק הגיעה לווינדוז-פון. מעתה, בעלי מכשירים סלולריים המבוססים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט יכולים לעשות שימוש בפיצ'רים השונים דרך האפליקציה.

עוד בהקשר של מיקרוסופט והעברת מסרים: האינטגרציה בין תוכנת הסקייפ לאאוטלוק זמינה כעת מסביב לעולם, על-ידי הורדת פלאג-אין לדפדפנים השונים. האינטגרציה מאפשרת קיום שיחות קוליות ושיחות וידאו ישירות משירות המייל, ובנוסף, מיקרוסופט תומכת כעת בשיחות וידאו ב-HD בין משתמשי מחשבים אישיים.

תמונות בחינם לכולם

סטיב ג'ובס. GettyImages
אנחנו לא צריכים אמבד לתמונת הארכיון כי יש לנו הסכם איתם אז שלפנו את סטיב ג'ובס/GettyImages

סוכנות הצילום גטי אימג'ס הודיעה על פתיחת 35 מיליון תמונות מהארכיון שלה לשימוש חופשי ברשת, למטרות שאינן מסחריות. האותיות הקטנות: השימוש ייעשה באמצעות הטמעת (embed) קוד ה-HTML של התמונות באתרים, ולא על-ידי הורדה של הקבצים. המהלך מתואר כיוזמה של הסוכנות כחלק ממאבק בהפרת זכויות יוצרים, שכן התמונות יוצגו בנגן מיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פייסבוק נלחמת במכירת נשק בלתי חוקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתפתו לעסקאות ברחוב, כלומר גם לא בקומנטים בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעה שפרסמה הודיעה הרשת החברתית נמסר כי החל מהשבועות הקרובים, כאשר תקבל התראות גולשים על פוסט למכירת כלי נשק באופן פרטי, תשלח הודעה לכותב הפוסט שבה תיידע אותו על החוקים והרגולציה בעניין, וכן לא תאפשר גישה לפוסט לגולשים מתחת לגיל 18. בנוסף, תילחם הרשת החברתית בפרסומים שמצביעים על נכונות להתחמק מחוקי המדינה בנושא.

לאחרונה עלה לכותרות הקלות של רכישת נשק דרך פייסבוק. זו פעולה אסורה כמובן ופייסבוק איננה פלטפורמת מכירה, אבל כן יש בה קבוצות אוהדים למכירת נשק (חוקיות) פופולריות שדרכן ניתן בקלות יחסית ליצור קשר עם סוחרי נשק שמידת החוקיות שלו מוטלת בספק.

אפליקציות

אפליקציית הרשימות Evernote הוסיפה תמיכה בכתב יד. התכונה החדשה, שנוספה בגרסת האנדרואיד של האפליקציה, מתאפשרת לבעלי עט סטיילוס על-ידי בחירה באיזור ה- Attachments. ניתן לבחור בין ארבעה צבעים: אדום, ירוק, כחול ושחור.

פליפבורד רוכשת את Zite, יצרנית יריבה של אפליקציה לקריאת תכנים. החברה נרכשה על-ידי CNN לפני שלוש שנים עבור כ-20 מיליון דולר. בטק-קראנץ' דווח שפליפבורד תשלם 60 מיליון דולר תמורת העברת הבעלות, אולם בעדכון שפורסם בהמשך נרמז ש-CNN ככל הנראה ניפחה את הסכום.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully