וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשי רק מה שאת אוהבת

אם נמאס לכם מהפורנו הסליזי שלכם באינטרנט, הגיע הזמן לעבור לפורנה: סרטי סקס פמיניסטיים שלא מנצלים נשים אלא מעצימים אותן. אפילו אופרה וינפרי בעניין

אשה עירומה. ShutterStock
אשה עירומה/ShutterStock

אנה ארוסמית אוחזת בתואר באמנות. היא גם פמיניסטית, לוחמת חופש הביטוי ואף ניסתה להיבחר כמועמדת הדמוקרטית לפרלמנט הבריטי. אבל המירוץ לפוליטיקה היה בעייתי בגלל המקצוע שלה - אנה יוצרת פורנו לנשים. "אני מאמינה בחופש של נשים לביטוי מיני וצריכת מין", הסבירה אנה את בחירתה במקצוע, אבל המבקרים תקפו אותה: "מה ההבדל בין מה שאת עושה לבין פורנו רגיל?"

כדי להשיב על כך כדאי לצפות בסרטים שאנה וחברותיה למקצוע מביימות. האלמנט הראשון והמשמעותי בפורנו שלהן, הוא שנשים לא מושפלות או מנוצלות בו. "כל הנשים המשתתפות בסרטים שלנו הביעו נכונות לעשות סרטים אירוטיים", אנה מספרת. בסרטים שהיא עושה, אשר בעבר הוגדרו כ"אירוטיקה לנשים" וכיום פשוט נקראות "פורנו לנשים" או פשוט - "פורנה" בנקבה, יש דגש על ההנאה של האישה. אין סצינות בהן גברים זורקים כסף לנשים ומתייחסים אליהן בזיזלול, סצנות רבות בהם כוללות אישה אחת בלבד, ותמיד תמיד הנשים נהנות ממה שמתרחש.

"נשים עוברות מהפיכה במיניות שלהן"

הכל החל ב-1987, כאשר כוכבת סרטי פורנו "רגילים" בשם קנדידה רויאל יצרה את FEMME - סרט הפורנו הראשון שכוון לנשים. הסרט כלל סצינות מאוד בוטות, אך התמקד בהנאה של האישה ולא כלל אף סצינה משפילה (בייחוד אלו הקיימות בסיומו של כל אקט מצולם). ב-1997 הצטרף לרעיון הבמאי והיוצר הדני לארס פון טרייר. יחד עם לנה בורגום, מפיקת סרטים דנית, הקים פון טרירר את puzzy power,חברת הפקות לסרטי אירוטיקה מכווני נשים. העסק ממש תפס תאוצה כשב-2006 הוקם טקס פרסי הפורנו הפמיניסטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקבלת פרס מפעל חיים בטקס פרסי הפורנו הפמיניסטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להיות מועמד לפרס סרט הפורנו הפמיניסטי, צריך לעמוד בשלוש קטגוריות:

1. נשים או בני מיעוט חברתי אחר לקחו חלק בבימוי, ההפקה או הקונספט של הסרט.
2. הסרט מציג הנאה ותשוקה אמיתית, במיוחד של נשים.
3. הסרט מאתגר סטריאוטיפים ומרחיב את גבולות ההצגה המינית: גיוון בסוג תשוקות, סוגי אנשים, תנוחות מיניות ו/או פעילות אנטי גזענית או אנטי מדכאת.

וכמובן, הסרט צריך להיות לוהט.

בשנת 2007 קיבל הז'אנר עוד דחיפה, עם הקמתו של ערוץ הפורנו ההולנדי לנשים - dusk. "נשים היום מדברות הרבה יותר על העדפותיהן המיניות", אומר מייסד הערוץ מרטין ברוארסמה, אשר מספר כי פתח את הערוץ כדי לספק שירות שאף אחד לא מספק, "נשים ממש עוברות מהפיכה במיניות שלהן, וזה רק הגיוני שהן יצטרכו ערוץ ארוטי משלהן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרט פורנו של אתר DUSK. רומנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקס שמח, בלי זיופים

גברים מהתחום נוטים לצקצק ולומר שסרטיהם מיועדים לשני המינים וכי נשים נהנות מסרטיהן באותה מידה. אך בעוד התחום של פורנו נשים צומח, פורנו המיינסטרים נמצא במשבר. הסיבה הראשונה היא השימוש הנכון שעושה הז'אנר הנשי באינטרנט: בעוד מפיקי המיינסטרים עדיין אינם יודעים איך להתמודד עם גל סרטי החובבים שיוצאים ומתעקשים להפיק את סרטיהם כמו פעם, התעשייה החדשה יודעת לנצל את הזמינות שהאינטרנט מאפשר ואת היכולת להפיץ את סרטיהם יותר בקלות.

"אבל זו לא רק ההפצה שמשנה את התמונה, "אומרת פטרה ג'וי, מפיקת טלויזיה במשך עשר שנים שעברה להפקת סרטי ארט-קור,"התעשייה מבינה שגם לגברים נמאס נאותם סרטים עם אותם כוכבים,עושים את אותו דבר באותו סדר ונראים משועממים בזמן שהם מזייפים את זה. אנשים רוצים יותר אותנטיות, מגוון ואושר".

מבחינה סטטיסטית קשה למפיקות הסרטים להראות מספרים שתומכים בהם. סקר שנערך ב-2013 העלה כי רק 8% מהנשים צופות בפורנו און-ליין, אך המפיקות והיוצרות טוענות כי מספרים אלו רק מראים כי נשים עדיין מתביישות להודות כי הן צורכות פורנו. "נשים צריכות להשלים פערים", אומרת ג'וי, "בתחילה הייתה לנו מהפיכת צעוצעי הסקס שהביאה צעצועים שבאמת מותאמים לנשים והתמקדה בהנאה הנשית, ועכשיו הגיעה הזמן למהפיכת הפורנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכייפות בטקס פרסי הפורנו הפמיניסטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

YES SHE CAN

והמהפיכה כבר כאן. בסקר שערכה חברת ההלבשה התחתונה אן סומרס בקרב 300 נשים, 85% מהן הודו כי הן צופות בפורנו כדרך לבריחה לפנטזיה, 40% הודו שהן מצלמות סרטי סקס עם בני הזוג שלהן, ו58% סיפרו על צריכת פורנו יחד עם בני זוגן כדי לשפר את חיי המין שלהן. האתר של אופרה וינפרי אף הרחיק לכת יותר ונתן המלצה על אתרי הפורנו הטובים ביותר לנשים. ואתן יודעות איך זה, אם אופרה ממליצה על זה, זה אישור לכל העולם לקבל את זה.

אז הנה רשימת אתרי הפורנו שאנחנו ממליצים עליהם. סתם, נו. אנחנו וואלה טק, לא וואלה לק. אוי, רק על הבדיחה הזו מגיע לנו להיענש. פשוט תכתבו Porn for women, ומילה לגברים - גם אתם תיהנו מזה. זה מין, זה יפה וזה לא גורם לך להרגיש נבלה. Win win.

צפו בספיישל סרטי נשים יפות וחזקות בוואלה!VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully